Wednesday, January 20, 2010

ZbanGee-u



Pretin si tovaras,un cretz cu ochi fromosi si mari cit cepele.Albastrii ca ceriu si iutzi ca piperiu. Nu, nu sunt popo..si nici nu m-am indragostit de kuaiele lui.E doar pretinu` nostru si il descriu asa cum il vad io.Si putzele :D :)).
E fotograf de nunti.E talentat si ii mere bostanu` in busnisu aista.E inalt si se incaltza cu shalupe.Detine 2x 5D, 3x blitzane, 2x umbrelutze pt putze si din asta face bani.Multi pentru mine, mediu pentru altii, putini pentru el.Uneori isi mai da prin cap cu smecleu si poarta cravata.Se imbraca bine, cu bun gust.Are si o jaka (geaca pt. oxfordisti). Favorita. Pana acum nu am reusit sa il fotografiez cu alte haine, in afara de jaka lui de futograf. Poate se intimpla o minune si scapa de ea. Sau poate il scapam noi.



Nu sta cu parintzii, are masina cind si cind (dupa cum i se falfaie lu tacsu`), e liber ca rinduneaua (aviz fetitzele) si are un apartament fromos in Piatza Sfatului unde sta in chirie. Suntem vecini. Noi..tot in chirie.
E politicos, e pragmatic, are singe-n pula si managementu` tatuat pe cuaie.Va spun eu ce scrie:Time is money. Un tip obiectiv (55 cu 2.8), ambitios, stie cind sa vorbeasca si mai ales cind sa taca. Asociere preferata de cuvinte: "Pula mea"
A terminat o fuckultate, am fost o vreme colegi de plantatie la patron, dupa care omu si-a bagat pula si-a sterso la mai bine.
Ne-a tras in poze la cununia noastra. Sper sa le si vedem barem anu` asta.
E rupt de focul violet, de televizor si manele.Nu are energii para si Ramstein ii gadila placut palniile.
A cistigat medalia de argint cit si medalia de bronz in competitia "Fotograful Anului" (2009). Detalii AICI
Iesim la baute, mai iesim si la cite o poza, ne mai prostim si noi.
Activeaza in clubul foto EXDECO - Brasov cu rezultate bune.
Asta e Rares Pulbere.
Link la om acasa.

Ne auzim.
Spor.

P.S. Laudati omu` aici, sa mai fuck si io oleac` de trafic. :)

13 comments:

  1. Frumoasa prezentare a lu nenea .. place!
    da omu chiar stie ce are de facut si cum .. imi place cum lucreaza.. nu pot zice decat: "brava man!!"
    Ma inclin cu respect

    ReplyDelete
  2. Buna descriere, man. Eu nu il cunosc asa bine, am iesit cu voi de cateva ori, dar cam asa il stiu cum l-ai descris. Bune lucrari mai are!
    Cam ce blitzane are, nu stii? Sunt curios..
    Peace.

    ReplyDelete
  3. Interesanta descriere. Foarte personala... ma rog. Dar la urma urmei de ce nu.
    Imaginile lui, extrem de personale si de interesante. Un stil foarte aparte.

    ReplyDelete
  4. DEACUM EU M-AM INDRAGOSTIT :)))))))))))))))))

    ReplyDelete
  5. da, imi place cum lucreaza. descrierea cred ca e buna. Acum nu l-om dezbraca sa te verificam pe tine daca zici ca scrie oarece pe alocuri. Dar te credem. Spor

    ReplyDelete
  6. Uite ce bine a iesit pan'la urma lucrul la Rares "asta", Horhhe! Atat pozele cat si descrierea. Interesant om, cin' s'aseamana s'aduna, nu? ;)

    ReplyDelete
  7. :)))) frumos, acum imi vine sa`l sun ca mi`e dor de un spritz cu el

    ReplyDelete
  8. Îl cunoaştem ca futograf. Nu îl cunoaştem ca pirsonaj şi regretăm. Dar aiasta se poate remedia. Şi spui că ie politicos, dar foloseşte cuvinte beţivăneşti??
    Mi-l închipui paicişa cum se prezinta lu soaţă-mia: "săru-mîna doamnă, în pula mea!"
    Orcum, remarc o remarcaţie: ai început o serie de prezentări şi mulţamiri pentru pretini şi iubite, ceea ce înseamnă ori că ai cîjtigat oscarul, ori ai băut glicerină, ori înlăuntrul tău zace o fiară iubitoare şi recunoscătoare care tocmai a ieşit la supraţată....
    Aşe să-ţi rămînă obiceiul!

    ReplyDelete
  9. Sa ne traiasca si sa infloreasca. Uraaa!

    ReplyDelete
  10. Brava, ne-am intalnit la Bucuresti la vernisaj!

    ReplyDelete
  11. Bafta multa Rares!Astept sa ne facem pulbere cat de curand!

    ReplyDelete