Wednesday, January 27, 2010

Regina Condamnatilor





"Dacă Dumnezeu ar fi brusc condamnat să trăiască viaţa pe care a abătut-o asupra oamenilor, s-ar sinucide."
(Alexandre Dumas)



"Suntem condamnaţi la singurătate prin însăşi unicitatea fiecăruia dintre noi."
(Vasile Gavrilescu)





"Talentul poate fi asemuit cu o condamnare pe viaţă."
(Vasile Gavrilescu)



"Galilei a fost condamnat, nu de biserică, ci de proştii care, din nefericire, aparţineau bisericii."
(Eliphas Levi)




"În poezie, viaţa este mai adevărat viaţă, decât viaţa însăşi."
(Vissarion Bielinski)



P.S. Poate cei de la Dalles (CURsantii ma refer) culeg cite ceva de pe ogoru` asta.
Ma doare-n pula de ce credeti voi.Cind o sa fotografiati cu sufletul si o sa aveti in loc de lentile si aparate scumpe, inima si creier atunci poate o sa faceti pasul de la pierzator de vreme cu caramida la git la FOTOGRAF ce cu fiecare imagine facuta isi consuma o secunda din viatza lui.
Si ca sa nu spuneti ca vorbesc pe de rost si fara probe, o sa facem si un top pocnitori a la Dalles.Sa judece lumea ce si cum.

.

18 comments:

  1. wow! imi plac enorm de mult pozele! foarte dramatice! felicitari!

    ReplyDelete
  2. Merita sa-ti pierzi "secundele" George! Excelenta tema, imi plac cele de genul asta (e si meritul modelinei aici), la cat mai multe! Felicitari!

    ReplyDelete
  3. Bune imaginile. Bune citatele. Singurul cu care nu sunt de acord e cel al lui Dumas. Omul si=a facut=o cu mana lui. Fain.

    ReplyDelete
  4. "Suntem condamnaţi la singurătate prin însăşi unicitatea fiecăruia dintre noi."
    (Vasile Gavrilescu)...aceasta unicitate o putem atribui si modului de a face fotografii, unele mai bune altele mai proaste, unele mai nonconformiste altele mai banale.
    respect pentru fotografiile tale, de cele mai multe ori superbe.
    semnat, un umil student la dalles.

    ReplyDelete
  5. Retine exact ce trebuie retinut din nebunia mea.
    ma citez: "Cind o sa fotografiati cu sufletul si o sa aveti in loc de lentile si aparate scumpe, inima si creier atunci poate o sa faceti pasul de la pierzator de vreme cu caramida la git la FOTOGRAF ce cu fiecare imagine facuta isi consuma o secunda din viatza lui."
    Multumesc.

    ReplyDelete
  6. Frumos tot! Melodia care se potrivește! Îți pătrund fotografiile în creier! Și cuvintele!
    Mi-am pus întotdeauna întrebarea, oare de ce când se fac expoziții de fotografie, mai ales personale, nu se folosesc luminile care trebuie și foarte important, muzica.
    Se percepe infinit mai bine un mesaj sau personalitatea celui care, dar numai a celui care și-a pus o bucățica din sufletul lui acolo.
    Eu de-abia aștept să mai pleci la arat, că sigur mă inham și eu la jug de astă dat! :P

    Fotografia este muzică, indiferent de grozăviile ce ne sunt aratate câteodată. Sau sufletul este muzica, cine știe!

    ReplyDelete
  7. Super tare nepoate,nu stiu cum dracu reusesti,beton.Te doare rau?Zapacit mai esti.

    ReplyDelete
  8. Nu stiu cum de am ajuns pe blog-ul tau, dar pe bune daca-mi pare rau. Unele fotografii sunt superbe, iar citatele pe masura.
    Te felicit!

    ReplyDelete
  9. 1 şi 3 îmi plac cel mai mult.
    Prima pentru că regina nu are contact cu materia.
    În a treia mi se pare că regina vrea să îşi ia zborul şi priveşte drept în ochii privitorului, căutînd acceptul/acordul. O întrebare.
    Foarte inspirată regia, foarte bun rezultatul.

    ReplyDelete
  10. "Talentul poate fi asemuit cu o condamnare pe viaţă."
    (Vasile Gavrilescu)
    nu stiu cum dracu, dar eu, care te cunosc un pic, te regasesc in acest citat...
    mane, du-ti crucea, caci asta iti e soarta...

    ReplyDelete
  11. Superbe toate postarile! Eu incerc sa fac fotografie doar de cateva luni, deci am f multe de invatat...
    Multumesc pt comentariu.

    ReplyDelete
  12. Cu placere.Fi sigura ca o sa-ti mai comentez.Chiar daca uneori nu o sa-ti faca placere :)
    Asa invatzam, nu ?
    Spor si lumina buna.

    ReplyDelete
  13. imi place mult cum prelucrezi pozele. bine... daca n-ar fi pozele calumea.. degeaba:) felicitari!

    ReplyDelete
  14. Tare seria, se ridica putin deasupra multor balarii de pe ogorul fotografic bastinas!
    P.S. prima e OOF total :)

    ReplyDelete