Tuesday, January 19, 2010

Ploaie de amiaza


musai tre` sa asculti cintecu`.nici nu concep.




Ea e nevasta-mea.Alaturi de ea am plecat la drum, alaturi de ea sper sa-l termin. Sanatosi sa fim. E o gagica frumushica..dar pot spune apasat ca e mult mai frumoasa dincolo de spectrul vizibil.
E o femeie talentata si gospodina. "Multifunctionala" cum ar spune pretinu Iogen.



Scrie, fotografiaza, ma calca, ma spala, imi da sa maninc si e de meserie jurnalist.
Adika sta mai mereu in picioare in ploaie, in frig dupa toti infractorii, criminalii si cretinii din Brasov. E corespondent Mediafax pe judet d-asemenea.
E o femeie sociabila, de viatza si e mai mereu acolo unde sunt si eu, fara sa ma dranjeze. Servim o bere impreuna, o tigare ne intilnim cu prietenii, muncim, platim, traim.



Se intelege mult mai bine cu ai mei decit ma inteleg eu, Nu da inapoi la greu si nu isi ia lumea in cap cind e apreciata.Ma iubeste asa cum sunt ( si stiti bine cum sunt..:)) ). Nu e o femeie inalta, are parul lung, ochi frumosi, buze senzuale si urechi clapauge (ajuta la mers.depinde de unde bate vintul).
Ma enerveaza cind vorbeste la film si ca nu se implica in tuningul BMW-ului.
In rest..e nevasta-mea si o iubesc ca-mi place. :)

45 comments:

  1. faina melodie....vad o oarecare schimbare de procesare.....ai preferat sa le lasi naturale....foarte faine...
    ultima e beton...

    ReplyDelete
  2. Nu te laşi. :-) Lasă, măi Tănase, le-arătăm noi case!
    Foarte bună atmosfera. Se potriveşte bine modelul în context. Excelentă integrarea. Expresive.
    Nu ştiu ce să spun de bokeh-ul din foto 2. Chiar nu ştiu, s-ar putea să facă toată treaba la fel de bine cum ar putea fi inadecvat.
    Mai procesez după ce se uşchesc albinele astea din capul meu...

    ReplyDelete
  3. faine imagini, buna melodia. Intoarcere in natura, nimfa padurii. Faina descriere man, dar sincer, orice problema ar avea beamveu' tau se rezolva in Photoshop. Am cunoscut-o si noi pe Mihaela si suntem de acord ca tre' sa te declari norocos. Sper sa ne intalnim mai des ;)
    Va dorim ale mai bune chestii din tata lumea si multa fericire zapacitilor.

    ReplyDelete
  4. frumoasa descriere alaturi de fotografii cu viata, energie pozitiva si naturalete. Sa aveti un drum cat mai frumos plin numai de evenimente placute! :)

    ps: la chestiunea cu vorbitul probabil ca va trebui sa dai click dreapta si ignore, mie imi suna extrem de cunoscut :D

    cele bune si spor in continuare!

    ReplyDelete
  5. Norocos esti bade. Numai sa nu iti iei lumea-n cap. Sa fiti fericiti si sa va iubiti. Bune imagini, buna atmosfera.

    ReplyDelete
  6. asemenea declaratie de dragoste doar tu puteai sa faci :)
    sa pui 40 de lumanari la biserica ca ai avut noroc de asa muiere.....
    ca ea tre sa puna la capul patului 40 de sticle de Jack D, ca te are pe tine, e alta poveste....

    ReplyDelete
  7. =)) Imi place textu', iar la foto, ultima e cea mai misto.

    ReplyDelete
  8. Sa iti traiasca man 1000 de ani si sa fiti fericiti in felul vostru foarte aparte si natural. Faine poze... cat despre urechi, fi bucuros ca are cine sa te asculte.... :P

    ReplyDelete
  9. Superbe/superba...femeia naturala face cat o mie de cuvinte...
    Si eu il enervez pe al meu cand vorbesc la film...(nu ma pot abtine), iar el imi spune mai in gluma mai in serios, :Uite, de asta te iubesc eu pe tine! :)

    ReplyDelete
  10. Bravo man ..foarte frumos gestul.. apropo de partea in care iti da sa mananci nu imi iese din cap ciorba aia de sfecla rosie .. sa innebunesc ce buna e!! aa si nu te mai lua de urechile Mihaelei!
    macar inca 100 de ani de fericire va doresc ..
    ma inclin cu respect

    ReplyDelete
  11. Ciorba ca ciorba..stai sa vezi musacaua ! :)

    ReplyDelete
  12. io am mancat carne de pui facuta de doamna....bun...
    :)))

    ReplyDelete
  13. ori m-am imbatat cu tine si nu mai tin eu minte......
    grea dilema....

    ReplyDelete
  14. :))))))))))))))))) oricum..carne clar era..

    ReplyDelete
  15. e prima data cand citesc un text atat de frumos scris de un barbat despre femeia lui... Bravo . Sa traiti mult si la fel de fericiti ca acum!

    ReplyDelete
  16. Deja blogul ar trebui sa-si schimbe numele, George. Astea nu mai sunt vorbe urate. Dimpotriva.
    Felicitari pentru tot si sa va iubiti 100 ani. Fotografiile parca-s picturi, superbe culori, impresionant!

    ReplyDelete
  17. ultima e superba! ai o sotie deosebita iar fotografiile la fel sunt deosebite. frumos foarte!

    ReplyDelete
  18. Sa aveti un drum frumos, sa va fie bine si sa va bucurati de viata si de fiecare secunda! Bravo!

    ReplyDelete
  19. minunata declaratie ai scris aici! avea dreptate cineva mai sus ca astea nu mai sunt vorbe urate... si imaginile sunt tare frumoase!

    ReplyDelete
  20. tot respectul!!!... si pentru munca ta si pentru nevasta!
    fericitule :)

    ReplyDelete
  21. dismorfic, daca ai mancat carne, sigur era ceva gatit. din horhhe nu ai muscat, ca el nu are atata carne cat sa ti tu minte :)))))))))))

    ReplyDelete
  22. :))))))) dismorfic..daca o sa te nimeresti la masa cu parintele..o sa vezi ca ai nene de unde te infupta. Numa` sa apuci..

    ReplyDelete
  23. Numa' ai grija de unde apuci, nici sa nu te uiti macar spre blidu' meu ca te pun la protap. Dupa o slujba de rigoare, normal, pacatosule.

    ReplyDelete
  24. din Horhhe nu am muscat sigur, din Mihaela iar nu am muscat sigur, ca daca o faceam, ma impusca nebunul...ceva am mancat io....important e ca am avut de baut..
    parinte......mai bine vin mancat la tine...ca sa nu ne luam de gat de la prima intalnire
    :))
    daca ma pui la protap, sa ma lasi in JD la macerat vreo 2 zile....ca sunt atos ci pacat de meseni.
    Amin!

    ReplyDelete
  25. si-o sa mai bem.cit tine amarita asta de viatza.

    ReplyDelete
  26. fac niste gratareeeeee... vezi de-un "orgshop" pe la noi prin marginime si vin cu demonstratia :D

    ReplyDelete
  27. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  28. daca e vorba de un "orgazmoshop" ma bag si eu...
    eu tai cuburile de gheata marunt...ca sa nu ne doara gaturile din dotare.......

    ReplyDelete
  29. Domnule, bune imagini!
    Din cate inteleg ai dat peste un om frumos si pe dinafara si pe dinauntru. Mare lucru!
    Iti urez sa te indragostesti de a ta Domnita cel putin in fiece primavara!

    ReplyDelete
  30. Bravo domnule, nu ma leg de imagini ca tu stii mai bine decat mine ce si cum! Textul inca m-a dat pe spate (chiar si pe nevasta-mea care nu-i usor de multumit).

    Stii tu cum se zice "O imagine face cat o mie cuvinte", dar trebuie sa recunosc ca in cazul tau e invers

    Inca odata zic bravo pentru text, imagini si sa fiti sanatosi!

    ReplyDelete
  31. Sa-ti traisca, man. Si sa fiti sanatosi amandoi!

    ReplyDelete
  32. Horhhelu, Horhhelu, mai Horhhelu, cre'ca multe fumei cazura pe spate cu gura cascata la cuvintele matale, altele-s invidioase ca n-au si ele, iar berbantii ar trebui sa ia aminte!
    Din cand in cand mai des, trebe laudata femeia si iubita, tare, de mai multe ori pe zi daca se poate ..... cu foc! :D
    Frumos simtit, frumos gandit, pacat ca-i asa rar specimenul! :))
    Sper sa ramaneti asa toata viata! Prieteni! Din asta vine intelegerea, de aici vine iubirea!
    Si te mai stimez c-o pusesi aci goala si te mandresti cu ea! Tot respectul!
    Are intr-adevar oki frumosi! Si sani asisderea :))

    ReplyDelete
  33. :-)) Îmi dau seama acum că pretinii tăi suficient de buni încît să-ţi golească frigiderul preferă să povestească despre bucatele sosiei decît să aprecieze pozele. :-)))
    Io cred că ăsta e un semn de mare respect pentru doamnă (să îl citez pe conu Alexu), aşa, într-o manieră englezească.... :-)))
    E bun bokeh-ul din foto 2, face povestea. Acum însă îmi pun semne de întrebare despre tenta verzuie a pielii în foto 2. Asta ca să cîrîi ceva :-))
    E frumoasă şi simplitatea declaraţiei pe care o faci, sofisticatule!

    ReplyDelete
  34. foarte frumoasa declaratie de dragoste

    ReplyDelete
  35. Se pare ca esti un rasfatat al ursitoarelor! Si numai pt. simplul ca sunt suportat de sotia mea,ar trebui sa-mi schimbe optica(uneori grasita!) "ca numai nevestele lu' altii sunt bune" .Pe acile bag de seama c-or fi tati burlaci,sau...:)Ce frumos ar fi sa ne respectam la fel "FEMEIA"!Felicitari, mai ales ei!

    ReplyDelete
  36. Doamne, ce frumosi sunteti! Sper sa ne invitati la nunta de argint...

    ReplyDelete
  37. Respect pentru iubire,a trai,a spune este la tine.
    Super

    ReplyDelete