Thursday, January 28, 2010

Oligofrenie, sau indiferenta dusa la extrem ?



Prin acest post, doresc sa imi cer scuze tuturor cursantilor de la sala Dalles pentru cuvintele adresate, avind in vedere ca tocmai ce am descoperit oligofrenia artistica moderna.Postata unde credeti ? Pe situl AAFR, evident.

Iata portofoliul deosebitului: PORTOFOLIU DE TOATA JENA

Va citez cite ceva din prezentarea de pe acelasi site a deosebitului:

"Calitate :Membru creator consacrat
Arta Fotografica am inceput sa o practic la varsta de 15 ani cand am si devenit membru al Foto Clubului Obiectiv Campina, unde sub indrumarea presedintelui clubului domnul Ioan Chelaru am facut primii pasi in arta fotografica cu legile scrise si nescrise pe care o implica si asa am inceput sa iubesc arta fotografica. Am inceput sa particip in Saloanele Internationale si Nationale de Arta Fotografica cu inaltul patronaj FIAP, PSA, AAFR. Incepand cu varsta de 16 ani am inceput sa am primele acceptari si premii in Saloane importante din tara si din intreaga lume, fapt ce m-a incurajat sa continui ascensiunea in arta fotografica."
"Membru AAFR din 2003, membru al Societatii Americane de Fotografie (PSA) din 2003, membru al Foto Club Obiectiv din Campina din 2001. Din anul 2002 particip in Saloanele Internationale si Nationale de Arta Fotografica cu inaltul patronaj FIAP, PSA si AAFR, unde am totalizat 80 de Premii, Medalii si Mentiuni de Onoare si peste 600 de lucrari acceptate. In 2008 am primit titlul de Artist al Federatiei Internationale de Arta Fotografica (A.FIAP).
Societatea America de Fotografie (PSA) m-a premiat cu numeroase distictii: PSA 3*** PPD Color, PSA 2** alb-negru, PSA 1* EID, PSA 1* PJD.
Datorita pasiunii pentru arta fotografica dupa terminarea liceului am decis sa urmez cursurile Universitatii Media din Bucuresti, Facultatea de Cinematografie si TV - specializarea Imagine de Film si TV pe care am absolvit-o in 2008 ca Sef de Promotie.
Activitatea profesionala o desfasor tot in domeniul artei vizuale, lucrand ca Regizor Tehnic - Sef Tura Emisie TV la Realitatea TV, ca Director de Imagine si Fotoreporter pentru diverse proiecte artistice.
Deasemea lucrez si in inavatamantul universitar ca preparator universitar la catedra de Fotocompozotie a Universitatii Media Bucuresti."

LINK CATRE DEOSEBIT

Domnilor fotografi romani consacrati, dati-va domle jos din corcodus si puneti mana pe secure.Daca ei sunt cei care fac parte din astfel de institutii, atunci tara asta e de tot cacatu si de tot risu lumii.Din suflet sper ca acest domn sa nu fi facut vreodata parte din orice fel de juriu.
Si ca tot veni vorba..domnule Pandele e bine ca vedeti gainatzu din curtea altuia..da nu vedeti cacatul din fatza ochilor dumneavoastra.


Pretin bun, nu spui ma informeaza de urmatoarele.Citez din articol:

"Tot in cadrul evenimentului, Petrom a numit "Personalitatea anului 2007": Razvan Baleanu, multiplu laureat international la saloanele de arta fotografica si cel mai tanar membru al Asociatiei Americane de Arta Fotografica. La numai 22 de ani, artistul ocupa pozitia 16 in topul mondial al fotografilor.
La primirea distinctiei, Razvan Baleanu a declarat: "Programul destinat Olimpicilor Nationali si Internationali este o reusita in adevaratul sens al cuvantului. Deoarece sprijina foarte multi tineri talentati care se afla la inceputul carierei si au nevoie de o recunoastere si o apreciere pentru a fi incurajati sa-si dezvolte talentul la superlativ.""

LINK CATRE ARTICOL

Belit-am pula cu distinsu.Locul 16 in topul mondial al fotografilor.Sunt curios de ce ar zice media internationala despre asta :))
Cu cit oare a cotizat taticu` lu baiatu` ?


Simt flacara violenta cum ma cuprinde..

P.S. Vom continua cu astfel de exemple.Fiti linistiti, nu uit nici de topul Dalles.

72 comments:

  1. Super colaje, super arta :))))))))))))))))))))))))
    Maaaaaaare gradina ai Doamne, nu ne vinzi si noua o bucata? Sunt curios ce sustinatori are domnu' din imagine sau cati bani are tata. Am vazut fotografii mai bune pe hi5. Premii? La ce sectiune o fi luat? Daca a luat cu pseudopozele astea, ma indoiesc de facultatile mintale si vizuale ale juriului. Urate zile mai omule!

    ReplyDelete
  2. The plot thickens!

    ReplyDelete
  3. Banii vorbesc, banii vorbesc..
    ..totul e in mana lor.

    Mi-e jena man ca sunt fotograf.
    Sunt frustrat ca el poate iar noi nu (evindet nu pe merit).
    Trebuie declansat un razboi total impotriva goarnelor astea "de sus"

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. E prea de tot!
    Eu zic ca a intrat vre'un hacker si a pus pe site gluma asta de portofoliu. Incredibil!

    ReplyDelete
  6. Am sters postul de mai sus, nu era complet.



    Aoleo Doamneeeeee....daca asa sunt toti juristii si arbitrii din concursurile de foto din Romania e vai de noi...Bha pula bleaga, care te vrei artist si membru fondator, ce puii mei ai cu prelucrarea excesiva a pozelor lui Rares? Mai intai invata ce inseamna alea lumini, ce inseamna imbinarea imaginilor, umbre, cum sa faci colajul, si NU IN ULTIMU' RAND, BARZA AIA DE PE CASA FACE BALET? SAU CE PULA MEA? ca e MUUUULT prea mare, bahhhh...

    Mama, ce m-o enervat desteptu' lu' peshte...
    Gata, m-am decis, nu ma inscriu niciodata in AAFR (si tot ce tine de ea)

    ReplyDelete
  7. Man..relax ca nu e asta. :)
    Ciupi asta e prea cretin ca sa poata firza eminescianu`.
    ala de a scris la rares e altu`.e un pensionar crizat.nu spui, nu spui.

    ReplyDelete
  8. Aoleu!!!!!!!!!!!!!!!!! E suprarealista tara in care traim :))

    ReplyDelete
  9. Dupa cum zicea un mare critic de arta inca in viata (pe undeva, drak sa-l ia): ai sa-mi fut una... alea-s poze? petarde ude!
    vreo 4-5 "fotografii" ar trebui redenumite "zbor deasupra unui cuib de muci" ca vad ca-i plac berzele .. cat despre poza 8 (Strajeru'), daca i-o arati unuia cu o cufureala exploziva, mi-e ca te alegi cu un frumos maro urat mirositor prin toata casa ... cam la fel daca ai pune "operele" pe perete, de altfel.

    ReplyDelete
  10. Aaaa....da! Am sustinut si cu alta ocazie, domnule Gradinaru ca dumneata habar nu ai ce e aia arta adevarata, izvorata din suflet curat si minte asisderea. Daca capacitatile dumitale de intelegere nu sunt destul de largi, daca orizonturile dumitale nu sunt destul de incapatoare pentru enormitatea artei fotografice, nu mai comenta domne aiurea! Ca dumneata ai noroc cu Thomas Knoll, David Howe, Kevin Connor, Sarah Kong, si multi altii care au creat Photoshopul. Precum si cu baietii de la Pentax. Ca fara astea nici tu nu distingeai luminozitatea imaginii de latimea ei. Intocmai ca baiatu asta saracu de il critici mata. Pe de alta parte, nici simt comercial nu ai domnu' Gradinaru. Cred io ca esti tare invidios pentru ca, uite, mie imi placu aia cu cocostarcu sau barza sau ce o fi pe casa si acu vreu sa o cumpar. Caut un loc unde se imprima pe material textil, sa mi-o agat deasupra patului pe perete.

    ReplyDelete
  11. Man, in viata mea nu am mai vazut petarde de astea, cred ca si lui fiumiu' de ii dau aparatul si il invat niscaiva de postprocesare, si tot nu ii ies cacaturi de astea. Ma duc sa imi spal retina ca prefer sa beau alcool etilic, macar imi scuz nervu' optic de cumplita tortura... uite asta e un exemplu de cocagraf...

    ReplyDelete
  12. Ucideti-l cu pietre!!! Pana si io fac poze mai bune, doar ca nu sunt in AAFR.. inca.. hehehehehe

    ReplyDelete
  13. Revin cu un comentariu, dupa ce i-am citit "CV-ul" pana la capat... cica ar fi coleg cu mine, in invatamantul superior... si atentie.. se ocupa de fotocompozitie. Hmmmm...

    ReplyDelete
  14. HA HAAH HA

    si nu e ras, e plans. pai daca alea sunt opere de arta, atunci fotografiile tale cuane, ce sunt? sau ale lui nenea Lazar?

    ReplyDelete
  15. Baaah, aci numa' vorbe urate adeca de cacat. Nu'sh ce pula mea va fute grija la ce declanseaza altii?
    Ha? man? Vezi de mazgalelile de p'aci ce pula mea.
    La clanza esti tare...

    ReplyDelete
  16. Imi place ce nik ti-ai ales.Te caracterizeaza.Gogonelule.. :)
    esti cumva pretin cu distinsu`?

    ReplyDelete
  17. la inceput am crezut ca e o gluma toata chestia! :D

    acum se pare ca sunt impresionat-shocat :))
    e penal rau ..

    ReplyDelete
  18. HELLOOO!!!

    PAgina lui are loc pentru comentarii :D


    Bagati aici:

    http://aafr.ro/membrii-36.htm

    ReplyDelete
  19. Am lesinat de ras...

    ReplyDelete
  20. Mai oameni buni! Eu am mancat o bomboana cu visinata si am crezut ca is beat. Am stat sa imi treaca si am revenit. Da pozele is tot asa. Acum chiar incerc sa nu fiu rau. Sunt cum sunt pozele...incerc sa apreciez efortul de procesare, imaginatia...ceva. Dar din punct de vedere artistic tot chiciuri sunt, cu toata bunavointa. Si asta o trec cu vederea. Da parca nu pot sa inghit atata amar de diplome. Sper cu toata fiinta mea ca nu toate imaginile sunt ca cele din portofoliu. Macar cele premiate sper ca nu sunt asa. Am tinut mortis sa il creditez cu ceva...dar cand am citit la urma ca este preparator universitar la catedra de fotocompozotie... S-o fi schimbat ceva de cand am terminat eu pictura? Acum compozitia este o simpla adunatura fara reguli, logica, estetica, de imagini care umplu foaia? Luminati-ma fratilor! Nu vreau in nici un caz sa il jignesc pe autor, insa il provoc sa posteze ceva care sa ii arate adevarata valoare. Cred cu tot sufletul ca nu asta e adevarata sa valoare si ca fotografiiel lui premiate sunt mult mia bune.

    ReplyDelete
  21. Preferatele mele sunt Strajerul si Furtuna. Stiti de ce? Pentru ca eu, desi cam incurc photoshopul cu wordul, am facut procesari mai bune.

    ReplyDelete
  22. Care este! (iar am uitat, care este)

    ReplyDelete
  23. P. S. I le-am aratat si lu fiu meu care zice ca poate nu intelegem noi mesajul si tipul vrea sa fie ironic la adresa fotografiei actuale!

    ReplyDelete
  24. Sorry! Nu disting asa ceva. Macar prelucrarea ar fi trebuit sa fie de calitate.

    ReplyDelete
  25. nu ai vazut site-ul omului...belea...mie nu-mi vine sa rad
    razvanbaleanu.ro
    as vrea sa vad lucrarile cu care a luat multitudinea de premii si distinctii...

    ReplyDelete
  26. Strajerul pare nitel constipat si e nervos ca l-a decupat din mediul lui si la pus in fata unui castel unde buda nu e accesibila. Cred. Iar aia cu Furtuna e o repunere in scena a melodiei "Opreste Nae vaporu'!". Cred. Mai incercam.

    ReplyDelete
  27. Fiti atenti aci ce-am gasit pe situ' lu' domnu'. A primit de 10 ori MENTIUNEA DE ONOARE la Salonul International de Arta Fotografica, America, 2008; de 10 ori MENTIUNEA DE ONOARE la Salonul International de Arta Fotografica, America, 2007; de 12 ori MENTIUNEA DE ONOARE la Salonul International de Arta Fotografica, America, 2006; Total pana acum 32 de premii. Voi luarati ceva? :D
    Eu sincer am cautat pe goagal salonul asta, dar nu-l gasi numa' pe situ' marelui artist. Ma ajuta careva? :D Vreau sa particip si eu, a facut asta micu' de 2 ani niste shoturi cu compactu' si cred ca am poze de vreo 14 mentiuni.

    ReplyDelete
  28. Apoi America e capitala chiciurilor, in orice domeniu vreti!

    ReplyDelete
  29. Dupa suficiente bomboane de ciocolata cu visninata cred ca o sa penetrez sensurile. Mi-e sa nu fac diabet intre timp...

    ReplyDelete
  30. Lasa dracu' ciocolata lu' ala micu' si bea numa' visinata :D ca te constipi pana te patrunde sensu'.

    ReplyDelete
  31. Vazui si site-ul omului. Am vazut si lucruri frumoase. De exemplu cronica de familie mi-a placut. Intre poze sunt si unele frumoase, reusite, chiar bune bune. Ma ingrijoreaza insa prcentul mic (dupa bostanul meu) al celor care iau nota de trecere (tot dupa bostanul meu).

    ReplyDelete
  32. imi pare rau daca mai sunt cumva si alti absolventi, dar mi se pare ca asta spune totul:
    Liceul industrial de Petrol, Campina, 2004

    ReplyDelete
  33. Da Spartacus, dupa inca o cutie de bombone de visinate o sa isi faca prezenta si mesajul: la inceput o sa ti se faca rau, apoi o sa vomiti iar la sfarsit o sa ramai cu un gust acru-amar, asa cum a rams atat Rares, George cat si restul care fac distinctia intre fotografie si poza... Eu zic sa te opresti a-ti tortura ficatul, bea o zeama de varza ca e mai santoasa, si in cel mai rau caz are efecte laxative... drept urmare vei face exact ce merita "distinsul" domn.

    ReplyDelete
  34. Prima dată şi eu am crezut că e o hecăreală dibace pîn m-am prins că e pe bune. Adică m-a umflat rîsul pînă M-AU UMFLAT DRACII!!!!
    Mi-am pierdut umorul, asta e! Dar bovina asta neterminată, urmaşul lui Co Pănele, nu putea să îşi căptuşească cv-ul din prefabricate cu neşte fotografii de calitate, cumpărate cu ieuro sau favoruri sexuale????? Ca idee, putea să cumpere nişte imagini de soi de la domnul A.Pandele şi să pretindă că sunt ale lui? şi că au stat pe pereţi la cracovia sau auschwitz?
    Ce dracu, Asociaţia Analfabeţilor Foarte Retardaţi nu îi învaţă care e reţeta succesului??? Adică, cumperi trei (3 ca făina, înţelegeţi)valori semnate Pandele şi afirmi că Krassowski te-a pupat în pulă cînd le-a văzut şi a spus că se lasă de meserie ca să te poată venera destul. Deja eşti altundeva, nu te mai poate lua la mijto un de-alte Horhhe şi petardiştii din gaşca lui! În plus, mai ai doar un pas pînă devii Fosilă Şefă în Organizaţie.
    Fierb de nervi şi mă văd obligat să comut pe modul ”ANDO”, altfel borăsc pă ea de arta măsii.

    ReplyDelete
  35. Ratate, nici tu n-ai gusturi!!! Nu stii ce e aia arta adevarata...
    Dormi linistit. D'alde astia au succesuri. Nu mai e nimic de facut. Doar sa pui totul la pamant, sa ari toata tara asta si sa o iei de la inceput...
    Pe bune daca nu imi pun covertura deasupra patului pe perete cu barza aia nenorocita... Ma, asta n-are si un peisaj de munte cu parau, cabana de lemn si cerb in fata? Ca io mai am un pat si in cealalta camera.

    ReplyDelete
  36. Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, io acuma vad (varsta!!!)Cum adica? Pe lumea asta is numa 15 fotografi mai buni ca el? Hai da-o in pula pulilor mele.In putulica si puloiul cui vreti voi. In ciocanu si barosu lu cine a inventat arta asta fotografica. E balamucu balamucilor! Coane Horhhe! Lasa-te tata de pozat ca esti pe nicaieri. Ani de zile sa te chinui si nu ajungi mata la nivelu astuia. Esti expirat mane, cu toata prelucrarea post pozare. Asta e arta viitorului man. Sorry, esti depasit. Eu insa is pe trend ascendent. Am o multime de cadre ratate, ca mi s-a miscat aparatu, am declansat aiurea, am cazut pe gheata si am declansat. Le suprapun in photoshop si daca nu intemeiez un club foto, tot iau o duzina de mentiuni. O s afiu intemeeietor de gen fotografic man. Asta e viitorul. Iti spun eu

    ReplyDelete
  37. Ansel Adams e un pacalici. Sa vaza el aci culori, incadrari, treimi, sentiment... ca in Strajerul si Furtuna! Trairi interioare, zbucium, delir paranoid...da tata. Am un medion stricat de 4 Mpixx...scoate culorile turbate ca naiba. Il iau si pozez de la sold, cum tragea Old Shutterhand, fara sa incadrez. Ca vreau in primii 15. Subiecte cacalau: lada de gunoi pe fundalul jeep-ului vecinului, cd-urile din parbrizul mertzanului din colt, haha...
    Ia, de aci inaintte sa imi ziceti maestre. Am niste idei beton farte, care este. Posterele electorale ramase pe pereti, cu un pahar de sampanie in fata, pus pe trotuar, pe un ziar. PAun nu stiu unde pula mea sa gasesc sa il pun pe leyer separat pe iarba ddin fata palatului lu Jiji.

    ReplyDelete
  38. Incredibil... dureros chiar si pentru un ochi neavizat, de incepator fara pretentii, ca al meu... dar totusi exemple de genul asta sunt multe in lumea artei si nu numai... Din pacate am impresia ca asta a ajuns normalitatea, si anormal sau ciudat e atunci accidental se mai intampla si vreo forma de promovare a valorilor reale... but, this is "the life"... in arta si in restul formelor de existenta... mai pamantesti
    Foarte tare imaginea atasata mesajului

    ReplyDelete
  39. mdah, comentariile sunt de prisos...

    ReplyDelete
  40. Acum poate sa scrie oricine ce vrea. Sa se umfle pana crapa.Tipul e un nimeni. Ce avem clasamente ca in tenis???!!!!
    Se vede clar ca delireaza !

    ReplyDelete
  41. "Atunci cand faci poze la cineva, da zoomu la minim (adica 14mm), ca acolo is pixelii cei mai clari"

    "La o nunta tre sa faci ca tot sa fie clar, nu-i voie sa fie nimic blurat (a se citi DOF mic...)"

    "Tot ce conteaza e sa nu tai nimic in cadru"

    Stiu un tip cu D300 care "face nunti" si il foloseste pe Auto. Dar D300 nu are auto... A, si trage cu blitzul de pe aparat...

    Fratilor, se pare ca "trend-ul" colajelor idioate a ajuns si mai sus pe scara ierarhica. Ia analizati membrii onorifici din AAFR...

    Mie unul mi-e sila de toate cacanariile astea. In Romania daca ai suficienti bani si stii pe cine trebe, poti fi orice. Romanul se "descurca", isi "rezolva". Dar chiar asa sa inventezi concursuri internationale ca sa le castigi, si culmea, cu mentiune... Asta e ca si culmea atletismului, sa fugi singur si sa iesi pe 2...

    ReplyDelete
  42. razvan_b_aafr@yahoo.com

    Uitati acilea adresa lu' dobitocu'
    bagati mare si dati mesaje de inCURajare...eu am dat...care se mai baga?

    ReplyDelete
  43. pana si maimuzele din juru'mi fac fotografii de valoare ...ar trebui premiate!
    :)))))))))))))))))))))))))

    ReplyDelete
  44. Băieţi şi fete, pozari şi cocalari, dinozauri şi cursanţi la Dalles:
    Acum, că tensiunea mea s-a întors între limite normale şi nu îmi mai tremură mîinile pe tastatură vreau să vă transmit un mesaj serios, folosind cuvinte potrivite, pe înţelesul tuturor.
    Ceea ce domnul Grădinaru a semnalat este un un grav atentat la sistemul de valori pe care fiecare iubitor al artei fotografice şi l-a creat! Este adevărat că domnul Grădinaru nu foloseşte cuvinte frumoase, dar toate cuvintele lui se regăsesc în DEX, deci TREBUIE să îl înţelegeţi!
    Mai e adevărat că domnul Grădinaru nu a făcut nici un COMPROMIS politic sau diplomatic, astfel şi-a pecetluit soarta: nu o să ajungă niciodată membru al CC al AAFR, o să sfîrşească împuşcat de dinozauri dar cu mîna pe sirenă!
    Ceea ce trebuie să înţelegeţi din ”urletul la lună” al domnului Grădinaru este că NU trebuie să păşiţi pe cărarea lui pandele.
    Pentru un post de funcţionăraş şpăgar la AAFR, ascultaţi-l pe dinozaur.
    Pentru a face fotografii, ascultaţi-l pe domnul Grădinaru, chiar dacă nu vă plac cuvintele neaoşe pe care acesta le rosteşte.
    Pentru a face fotografii trebuie să vă descihdeţi larg mintea. Apoi deschideţi larg sufletul. Abia apoi deschideţi ochiul de lucru şi înceraţi să vă exprimaţi artistic. Poate că nu o să faceţi bani, nici expoziţii la cracovia, dar garantat o să vă dezvoltaţi calităţile fotografice pînă la MAXIM-ul pe care D-zeu vi-l îngăduie. Nu vă pierdeţi sub tălpile puturoase ale dinozaurilor!
    Cursanţilor de la Dales (Lavinia, Jhon şi restul)! Aţi venit pînă aici pentru a da cu piatra, dar aţi înţeles şi aţi deschis ochii mari! Am intrat pe blogurile voastre şi am văzut că există POTENŢIAL. Totul e să vreţi mai mult, să vă pese, să nu ascultaţi de tîmpeniile lui dealde pandele, căci vă cuprinde pandelemia şi asta e cu mortalitate artistică mare.
    Mai treceţi pe aici. Solicitaţi critica şi sfatul profesional al domnului Grădinaru. Veţi constata că îl primiţi şi că vă este de folos.
    Am observat cu amuzament şi mirare cum unul dintre înjuraţii lui Horhhe a solicitat acestuia să nu înceteze critica, i-a solicitat ajutorul, l-a primit şi a arătat apoi o creştere semnificativă a produsului artistic finit.
    Încercaţi şi o să vă convingeţi.

    ReplyDelete
  45. Cel mai periculos si ingrijorator lucru este ca cei din conducerea AAFR tolereaza si incurajeaza astfel de penali.punct.

    ReplyDelete
  46. Mersi betivane.Esti un dulce. :)

    ReplyDelete
  47. Bine punctat. A se vedea si comentariile de pe profilul AAFR al "Deosebitului". Linku' e in text.
    ...my precioussssss... buahahahaha...

    ReplyDelete
  48. Horhhe, nu sunt un dulce, pe cuvînt!
    Încerc să explic faptul că vremea dinozaurilor a trecut. Ei nu mai există fizic în lumea artistică actuală, dar ne bîntuie cu fantomele lor vorace.
    În fiecare zi de activitate profesională, pe care o desfăşor cu deosebit talent şi neţărmurită modestie, mă lovesc de fosile retardate care se indignează aşa: ”Băieţel, eu de 30 de ani fac meseria asta, vii tu acum să îmi spui că n-am dreptate??”. Şi statistica arată că DE FIECARE DATĂ AM AVUT DREPTATE! Şi fosilele au luat-o la cioc DE FIECARE DATĂ!
    Şi atunci de ce să nu fac dreptate, punînd degetul pe rană?
    A, trebuie să mai îmi cer scuze pentru sintagma ”funcţionar şpăgar”, voiam să spun ”ordonator financiar” sau ”administrator de cont”.

    ReplyDelete
  49. Bai retrograzi puturosi! Eu din cauza voastra nu am putut dormi toata noaptea. Cum inchideam ochii cum aveam un cosmar: se facea ca voi, netotii de pe blogu lu Hohhe erati invidiosi pe mine si nu puteati inghiti larga mea recunoastere mondiala in domeniul artei fotografice, pe care tocmai o castigasem cu imaginea mea intitulata "Mireasa cu voal prin spatii celeste". O pun aici,
    http://supraveghetorii.blogspot.com/2010/01/mireasa-cu-voal-prin-spatii-celeste.html
    dar sa va uitati degraba, ca nu o tiu mult. Ca mi-o furati si intrati voi cu ea in top 16. Revin cu pretentia sa va adresati catre mine cu "maestre" si va sfatuiesc sa va inscrieti la ceva cursuri serioase. Nu mai pierdeti vremea pe aici. Eu aba daca am vazut 1-2 portofolii de la scoli serioase si, iata, deja m-am saltat deasupra micimii voastre spirituale. Sa va ierte Dzeu, ignorantilor (Postatny...baga tu de astea ca le stii mai bine cu credinta religiei)

    ReplyDelete
  50. Sunt in pana de inspiratie acum, doar la Apocalipsa Sfantului Ioan ma duce gandul :)))))))))))))))))

    ReplyDelete
  51. Ba kuaie..esti criminal.. !!!! am ris cit pentru un an.
    :)))))))))))))))))))))))))))

    ReplyDelete
  52. Oare tipu' la cerere o face si pe aia cu Rapirea din Serai? Si ca suport pentru printuri as vrea ceva gen carpeta caserata. Ca vrea un vecin care-i sofer si are nitica igrasie pe peretele dinspre grajd si vrea sa puna ceva acolo. A zis ca aia cu barza sub nici o forma ca are vreo 3 plozi si ii ajung. Nu mai vrea apropouri.

    ReplyDelete
  53. Radeti voi ba, da uite, tocmai am fost sunat de Asociatia Fotografilor Anonimi si e Federatia Fotografilor Necunoscuti. La una is membru de onoare si la aialalta am primit 7 mentiuni speciale: pentru culoare, compozitie, mesaj, imaginatie, proportie, metrica si atmosfera abisala.

    ReplyDelete
  54. @Iluminate si mult prea inaltate maestre Spartacus. Sa moara capra vecinului daca nu e asta lucrarea pe care o doream si o visam de 7 ani incoace. Superba atmosfera, simbolistica dusa la extrem. Ce privire melancolica, dar in acelasi timp cata tarie sufleteasca poa' sa aiba barza aia care se uita la begonie ca broasca-n tzeava, suparata ca amantul zbura prin inaltul cerului. Nu pot sa nu remarc asocierea berzei cu teghile alea ruginite, fapt care accentueaza starea de cacat a orataniei insa si antiteza rugina-verde, completata de cerul psihedelic ma duce cu gandul ca am belit-o fratilor, vine sfarsitul lumii. Eu zic sa te apuci de facut printuri ca vine Valentines Day si n-o sa ai timp suficient. Plus ca pe astfel de imagine poti lua cam 68 de mentiuni pe an, 14 premii de onoare si 2 de excelenta. Imediat ti le si listez. Bravo, astept cu interes noi lucrari.

    ReplyDelete
  55. @Spartacus, or sunat de la Oscar si au nominalizat barza pt premiu la sectiunea "Cea mai tare oratanie in rol principal".

    ReplyDelete
  56. :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    IOGENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
    Ejti cel mai genial tîmpit în viaţă!!!!!!!!!!!!!!
    Aş vrea să rostesc cîteva cuvinte despre lucrarea dumneavoastră:
    OLIGOFRENIA dumneavoastră este SUBLIMĂ şi SUPREMĂ. Această imagine, nu, nu, această CAPODOPERĂ este deopotrivă sexy şi trendy, reprezentînd MATERIALIZAREA CURENTULUI ARTISTIC ACTUAL.
    Domnule autor, domnule GENIU, aceasta este fără îndoială cartea dumneavoastră cîştigătoare. Este fără îndoială opera dumneavoastră de căpătîi, este LUCEAFĂRUL fotografiei mondiale!
    O întrebare: ghiveciul ca simbol al abundenţei din stînga, nu cumva aparţine seriei de imagini stock prin care subsemnatul a verificat sharpul obiectivului la dvs. în studio? Dacă răspunsul este pozitiv, atunci felicitări: aţi înţeles că performanţa pe furăciune se clădeşte!
    Vă propun preşedinte al AAFR, şi al Organizaţiei Americane şi Mondiale a fotografilor oligofreni.
    Totuşi, vă avertizez să nu vă culcaţi într-o ureche, chiar dacă vă e bine aşa: aveţi noroc că v-a venit barza, altminteri pe viitor nu o să mai aveţi parte de decoruri procesate. Aţi recunoscut citatul, da?

    ReplyDelete
  57. Razi tu razi Harap Alb...pardon Horhhe, dar din pacate asta e tarishoara noastra. Te luashi de cursantii de la Dalles care nu au pretentii de asa mari fotografi, iar unii din ei au alte job-uri (poate ca d'aia isi permit obiective si aparate scumpe)si nu vor sa fie ca nenea cu pricina ci vor sa stie cam cu ce se mananca fotografia (acu' am vazut ca se mananca si cu kkt...dar asta e viatza)si nu vazushi ca peshtele de la cap se impute...
    Apreciez faptul ca ti-ai cerut scuze si asta m-a facut sa revin pe blogul tau... nu esti un rauvoitor, esti doar scarbit (ca multi altii) de ce se petrece pe meleagurle noastre...

    ReplyDelete
  58. Bine ai venit in club Andreea-Maria! Tot inainte!

    ReplyDelete
  59. Io va sfatuiesc sa facem un forum adevarat undeva, m-as inscrie si eu :D. Hai sa facem ceva sa maturam rahatu din tzara. Am vazut o replica geniala intr-un film: "fii tu schimbarea". cam asta cred ca e viitorul

    ReplyDelete
  60. sunteti niste tampiti!
    va iubesc!! :))

    ReplyDelete
  61. Domnule Erdei, în profilul de blogger al domnului Grădinaru veţi observa o discretă propunere/provocare : blogul cruciada culturii http://cruciada-culturii.blogspot.com/
    Din păcate nimeni nu a ridicat mănuşa încă. Îmi place cum gîndiţi. Veniţi cu propuneri şi hai să depăşim cu toţii tabloul jalnic al fotografiei de astăzi, pe care l-au pictat şi atîrnat pe perete unii hAARFişti.

    ReplyDelete
  62. Ok, eu sunt dispus, temporar sau permanent, sa aloc o jumatate de giga de spatiu pe hostul meu pentru forum, daca este cineva interesat. Avem nevoie de cativa admini, fotografi cat mai experimentati. Invitatia ar fi valabila pentru toti cei aspiranti la fotografie adevarata si nu colaje de cacat. Asta e propunerea mea.

    Si ca denumire: Forumul Fara Trompete :))
    Bineinteles, spatiu rezervat trompetelor, unde cei ce posteaza o vor lua peste bot la greu (si "no-ofense").

    Toate cele bune si astept raspunsuri/idei/voluntari admini.

    In speranta ca veti gasi interesanta aceasta idee, cu respect...

    ReplyDelete
  63. Zambesc,dar nu e zambetul meu.
    E colaj.

    ReplyDelete
  64. Pierdut simtul ridicolului - declar nul.
    Pierdut scara de valori - declar nula.
    Gasit supradoza de kitsch...

    ReplyDelete
  65. Io ma bag. Cu palmaresu' tocmai castigat vreau drept de veto!
    Si serios: ok pt forum. Hai sa dezvoltam putin ideea.
    PS. Vedeti capodopera cat o mai tin, ca o dau jos azi! Nu de alta da poate da pe acolo cineva care nu stie contextu' si imi pune o eticheta oarecare...

    ReplyDelete
  66. Stimati blogeri! Compozitia aiasta fotografica nu difera cu nimic de aia culinara. Toate ingredientele ce le bagi in aluat tre sa se amestece si, sa se imbine si sa "colaboreze" in mod armonios, astfel incat aluatul sa fie comestibil. Si mai mult, sa poata fi digerat. Drept consecinta, deducem ca aceasta compozitie nu este o simpla alaturare sau suprapunere, un simplu amestec ilogic si ne-armonios. Exact cum bunica framanta aluatul, tot asa, punctul de statie, setarile aparatului, incadrarea, proportia, lumina, starea sufleteasca a pozatorului trebuie amestecate intr-un proces personal si intim care precede cele cateva secunde dinaintea declansarii. Drojdia care o face sa creasca mai mult sau mai putin este talentul fotografului. Acum, in ceea ce priveste rezultatul final, exemplul culinar este iar binevenit. Stiti desigur ca, daca toate bunatatile le aruncam intr-o oala, fara sa tinem cont de ordinea prepararii, fara sa decojim nucile, fara sa framantam, fara sa ungem cu galbenus de ou coaja la urma, vom obtine aceeasi cantita si aceleasi substante care se regasesc si in cozonacul bunicii, dar, cu siguranta nu prea va cadea bine la stomac.
    Ei bine, unii se nasc cu acest simt estetic/culinar (bunica nu cantarea niciodata nimic si cozonacul iesea extraordinar), iar altii, chiar daca se vor duce la scoala de bucatari, nu vor creste niciodata cozonacul sa iasa din tava. Ideea ar fi insa, ca celor care se considera cat de cat bucatari, sa nu le iasa un cozonac atat de inestetic, atat de ars/necopt si atat de acru, incat dupa o imbucatura sa te indulcesti cu o felie de lamaie. Cam asa e cu compozitia asta.

    ReplyDelete