Friday, January 22, 2010

Update INSPIRATIE..SAU NU





Ma vad nevoit sa revin cu o a doua imagine pentru postul cu pricina.
Imaginea a stirnit senzatii numai in capul meu, partenerii de dialog incercind firav sa-mi scormoneasca printre sinapse, rostogolind cuvinte de aur scrise cu litere de petrol. Intre orice doua cuvinte exista un spatiu.Acolo e ceva ? NU !, dar fara el, nimic nu se leaga, ideiile nu capata forma, intelesuri se pierd.
Oricita incredere am avea in literele negre ce leaga cuvinte grele, oricita putere ne-ar conferi aceasta falsa impresie, daca nu intelegem spatiu dintre orice si orice, dintre oricind si oriunde, nu vom putea niciodata strabate si intelege infimul spatiu dintre INSPIRATIE SAU NU



Intrebare general valabila: SPATIUL va invadeaza BOSTANUL..sau invers ?
.

13 comments:

  1. fuck! ce inghesuiala....

    ReplyDelete
  2. zen-isme la tot pasul... la tot pasul prin postul ista zic... s-apoi chestia cu bostanul e interesanta desi cred ca e atat de mult Gol in Bostan ca numai are loc si Spatiul acolo.. uneori... la unu' ca mine... zic..
    interesant tare blogul matale, mi-am facut o obisnuinta din a-i trece pragul zilnic!

    ReplyDelete
  3. "Fiecare decizie implica o alegere si o renuntare" - Andrei Rosca ...
    daca iau decizia ca in Bostan sa am Spatiu, ma da patronul afara....
    daca renunt la Spatiu pentru a avea Bostanul plin cu ceva, o sa trag ca sclavul pe plantatie pana mor..
    creca ma duc sa joc la loto....poate decide hazardul ptr mine...

    ReplyDelete
  4. daca scriai invers, juram ca e mana lui DaVinci acolo. E weekend man, ce-ai cu noi? Gigi, ia-mi si mie un bilet.

    ReplyDelete
  5. "inconstientul" : momentul in care sari ca boul in viata, cu verigheta pe deget si cu inima sarind in sus ptr persoana iubita, de unde vine si riscul de a nenoroci si alta(alte persoane, vezi puradeii) persoana, nu numai pe tine :)

    PS Davide, ce numere sa iti trec?

    aa, stiu..alea castigatoare!

    ReplyDelete
  6. bine ca m-ai luminat, trec impacata uichendu'.
    sa te uiti la "Sherlock Holmes", o sa-ti placa.

    ReplyDelete
  7. ambele...
    app... te-am nominalizat la mine pe blog...

    ReplyDelete
  8. "Eu nu strivesc corola de minuni a lumii
    Si nu ucid
    Cu mintea taienele, ce le-talnesc
    In calea mea..."
    Accepta maeste - cu indulgenta - aceasta explicatie si considera ca d-aia nu am penetrat-o p'asta.

    ReplyDelete
  9. Mean, mean, :D, asta-i puntul tau da vedere(ca deh ii poza ta) dar aicisa sunt numa hartisti telectuali, fiecare cu pasarica lui :D, sau de la caz la caz.
    Sa invadeze bostanul meu spatiul? Care? Cosmic? :)) Asta da! Ca universul interior dintr-un bec nu cred. Daca te uiti bine, vezi neste neuroni made catzaua afgana pa calea laptee! Plecara si ei pe la cashile lor, aci ramase numa unu, nici ala de prasila
    Si ce mai atata inspiratie, ca stii ca-i mai multa transpiratie, ceea ce se obzerva si din foto :))
    Vai mmama me, cin' ma puse sa ma var in chestii d-astea sub tile?!!!!! Imi fileaza lampa si simt paianjeni pi creeee ... neuron, ma duc sa ma culc :)

    ReplyDelete
  10. Aha.
    Eu credeam că e de la cal.
    Bună teorie, dar dpdv al psihologiei ştiinţifice, naşte o dilemă falsă.
    Ignori nemeritat inconştintul de care face vorbire dl. Postatny versus corola de minuni a lumi, cu care a punctat Iogen.
    Ai făcut un portret al mentalului, dar mentalul nu este congruent cu pshihicul uman. Este alcăuit din conştient şi subconştient şi exprimă un raport parte la întreg faţă de psihicul uman.
    Ori, fără să mă pricep în mod special, în pshiloholgia ştiinţifică actuală este îmbrăţişată la modul general teoria potrivit căreia psihicul uman se desfăşoară pe trei coordonate - conştient, subconştient şi inconştient. Nu mă pricep aproape de loc, în plus am şi febră, dar o să încerc să mă explic:
    Conştientul presupune în primul rînd aptitudinea de a corobora situaţii şi percepţii concrete. Locul în care se produc cele mai multe procese psihice. După unii e singurul loc unde se produce ”iluminarea”. După mine, e situat chiar sub scalp.
    Subconştientul e o invenţie relativ nouă în psihologie (adică de pe la începutul secolului trecut). Fiind amplasat între inconştient şi conştient, subconştientul e mai apropiat de acesta din urmă.
    S-ar putea ca subconştientul să fie rezultatul unor experenţe cognitive concrete. Alea pe care conştientul nu le îmbrăţişează cu deschiderea totală a minţii. Subconştientul e o rădăcină pentru conştient - locul din care conştientul îşi trage seva... şi într-un ciclu lipsit de materialitate e locul în care se stochează informaţia şi experienţa. E un harddisk de pe care, în momentul în care începi să construieşti un montaj nou, îţi scoţi din arhivă materialul brut.
    Nu o să despic firul în prea multe, dar totuşi, unde e subconştientul? În dulie? Locul unde se nasc visele, înainte să fie traduse??? Visele nu au valenţe creative? Nu sunt izvor?
    Iată de ce crede subsemnatul că ai lansat o dilemă falsă, transformînd totul în mental, ca rezultat al interacţiunii dintre conştient şi subconştient.

    Oricum, foarte interesant subiectul pe care l-ai abordat, lasă loc unor cercetări personale care nu pot fi empirice pentru toţi cei care au pus botul la subiect şi care au reacţionat - semn că au fost interesaţi.
    Felicitări lui George, lui Părintele şi lui Dacul!

    ReplyDelete