Tuesday, January 12, 2010

cuibushor de porcarii ( top goarne )

..sau cine sufla in goarna cea mare.
sa fie oare gornacii cei mici?



Hai sa traiti bine !. (acu voi bateti din palme si ginditi-va de 2 ori pe cine o sa votati la urmatoarea dare de pomana)
Ma intreba cineva deunazi, pretin bun, nu spui, pe ce site-uri, forumuri de fotografie sa NU posteze, fiind un personagiu care tine la imagine si care nu se ia in cardasie cu orcine.
Imediat imi veni ideea topului asta, avind fratele meu o lista impresionanta de administratori cretini, nestiutori in ale poznelor, care promoveaza si tolereaza in cuibushoarele lor virtuale incepind de la prostie, pana la cocalarism si indiferentza.
Mai mult nu are rost sa povestesc.Pula mea.Unii dintre voi chiar stiu bine ce vorbesc.
Sa purcedem asadar.
Nu pun linkuri..ca nu am chef sa fuck trafic la cocalari

1. Badorgood punct com (aici toti pupa in pula un pulache in sperantza ca li se vor acorda niste pomeni in plus sau in cel mai fericit caz nu li se va inchide contu.80% din imaginile postate aici nu au nici o treaba cu fotografia, nu mai zic cu arta...
Bisericutze multe, buci inrosite de cite pupaturi isi trag intre ei, si nu in ultimul rind cocalarismul si prostia e pusa la adapost vesnic.Amin)

2. Foto-magazin punct ro ( pulache sef pe tarlaua asta e unu de face si el 3 poze pe an.doua out of focus si una supraexpusa, da isi da tarantino cu parerea de ai zice ca s-a nascut cu aparatu in freza.La fel si kuaie asta ca si al mai de sus.Nu ii convine ce zice unu..poc.ban si afara.Aici intilnesti toti labarii frustrati din domeniu..care se milogesc pentru o parere, da care atunci cind ti-o spui, aoleoo..le ia foc neuronu singuratec si te fuck in tot felu.Noh..cocalari)

3. Galeriafoto punct com ( Ma..aici treaba e mai diferita.. sunt mai putini agresivi, nu prea se comenteaza intre ei da totusi cind e ceva de apreciat se apreciaza.Toate pina la admin, alt labar din aceiasi categorie ca cei de mai sus.Omulet pe linga fotografie (asta barem nu posteaza, sa ii vaza lumea goarnele) dar care sufera de acelasi cult al traficului..asa ca..hai sa lasam pe oricne sa puna orice.Cred ca e singurul site-forum unde 99,5% din ce se posteaza sunt bune de aruncat.Pacat de utilizatori..ar fi fost cu totul altfel cu un alt gen de administrator)

4. fototarget punct ro (faceti o medie intre cele de pe primele 3 locuri si o sa rezulte locul 4)

La polul opus tin sa amintesc
(cu felicitarile de rigoare):
foto.md
fotodigital.ro


Concluzie: Blogul sau site-ul personal sunt sfinte.Daca faci un cacat, barem miroase numa` in curtea ta.

P.S. Daca sunt cretini din mediile amintite mai sus si au ceva de dat pe bot sau nu le convine una alta, sunt invitatii mei sa dea cu batzu mai jos.Goarnelor.

21 comments:

  1. da punctu pe i.. man se va face o selectie cand diversele specii de fotografi vor realiza ce si cum .. prin culturalizare ..va mai dura ceva .. pana atunci insa vor continua sa ne "incante" cu minunatiile lor.. de disparut nu vor disparea pentru ca zilnic se trezeste cate un pulache cu o "sapuniera" in mana si isi zice in sinea lui ca e mare fotograf..posteaza pe o gorna de site, este acceptat si asa ii vine apa la moara..
    daca cineva chiar e interesat de fotografie nu se va limita la astfel de site-uri..
    no toate bune

    ReplyDelete
  2. plm...daca n-ar fi idioti...toti am fi destepti :))...concluzia e foarte buna!

    Numai de bine!

    ReplyDelete
  3. :)) Concluzia e de milioane :D Mi-am luat portia de buna dispozitie pe seara asta :D In ce priveste scriiturii nu pot decat sa-mi scot palaria... Astept primul volum de snoave fotografice :)

    ReplyDelete
  4. Este interesant modul navalnic si aaa... aproape primavaratec in care vedeti lucrurile.
    Acu, sigur, nu am nici o indoiala ca ce spuneti se bazeaza pe niste experiente care ar fi interesante, daca le-ati povesti ar fi senzational.
    Pe de alta parte, un fel de a privi lucrurile astfel, sanguin, face sa fie prea alb sau negru universul care este mult mai complex...

    ReplyDelete
  5. Sunt sigur maestre Dinu ca si dumneavoastra stiti despre ce vorbesc.Nu are rost sa povestim.Balciul ar fi total si imediat.
    Sunt impotriva prostului gust, a indiferentezi si a pupatului in kur.Din pacate pe siturile mentionate mai sus treaba asa "functioneste".Care este..
    Multumesc de comentariu si o seara faina rau va doresc.

    ReplyDelete
  6. Foarte tare George. Felicitari pentru blog si salutari lui Mihaela.

    ReplyDelete
  7. E clar asa cum spuneti. Insa la un anumit nivel nu mai postezi pe site-uri de acest gen. Asta e ca la scoala la cercul de fotografie. Pe aici pe unde sunt eu doar hai sa zicem debutantii mai baga fotografii pe site-uri din astea .
    Pentru ca prapastia e uriasa si mai mult, find vorba de arta, majoritatea sunt afoni si latra si ei luandu-se dupa altii -una alta.

    ReplyDelete
  8. mane, io iti mai spusei ca tu nu intelegi arta lor. habar nu ai ce-i aia. :))
    pe de alta parte sa nu uitam ca site-urile alea fac si ele un banut. daca r lasa numai sa zicem initiatii ar fi putine click-uri si pula bani.... asa ca ca io pot sa inteleg de ce ii lasa pe toti gornacii. (chair daca nu sunt de acord si din cauza asta am plecat de pe unul din acele site-uri). Si man...eu intelg arta lor. Ti-o comentez au alta data...

    ReplyDelete
  9. Buna ziua, coane, interesant clasament, am citit si eu regulile celor de pe .md suna destul de bine, am zis sa incerc, am cautat niste poz[n]e sa ma registrez si eu, sa fiu pe "geagichi"[miar fi prins bine niste critica constructiva sa mai invat una alta, ca ei se descurca si fara mine...] aleg poz[n]ele "alese" si ma inscriu la coada. La tema am scris si emailul "codat" si a aparut un oval portocaliu cu "RSS" waleu zic marfa ce tare is[nu stiam de ce sa facuse asa, nici acum nu stiu]. Apoi cand am revenit la calculator ei cica m-ar fi votat ca "ok" dar era un mesaj cu o adresa de email Hahaha ce bine am ras. Un anonim fu mai rapid de taste si se dadu drept eu, banuiesc ca a primit si invitatia, dar asta oricum nu mai conteaza.
    E buna ideea site-ului, dar oricine poate pati ca mine sau poate lua de pe net. cateva poze bune si se poate inscrie, oricum asta nu il face fotograf mai bun. O zi frumoasa.

    Toate cele bune, Mihai.

    ReplyDelete
  10. Horhhe, este vina ta, nu ai ştiut să te adaptezi ţinutei şi conduitei de MEMBRU pe care o au cei mai mulţi de pe site-urile AL CĂRUI NUME NU TREBUIE ROSTIT.
    E drept că atunci cînd apari tu în peisaj copii încep să plîngă, moderatorii să suspine, eunucii să roşească şi adminii să să dilituiască în neştire, fără număr, fără număr!! Asta se întîmplă din cauza invidei (pe de o parte) iar pe de altă parte datorită unei necunoaşteri a etichetei şi vocabularului impuse de siteurile respective....
    Uite, o să încep dicţionarul formulelor admise în astfel de medii:
    ejti out of focus = o manipulare genială a cîmpului de profunzime;
    această poză nu exprimă nimic = un mesaj atît de subtil...pur şi simplu superb;
    Un căcat = desăvîrşită metaforă a morţii;
    prost încadrată = excelent ales punctul de staţie, originală încadrare;
    o porcărie fără seamăn = un concept inovator;
    trasă pe auto = minunat expusă;
    fără contrast = minunat expusă;
    fără subiect = minunat expusă;
    arsă = un hi key extrem ... de inspirat;
    momentan mă plictisesc şi n-am ce face = părerea mea e că e foarte bună + + + + +;
    băi kuaie = Stimate Domnule Admin;
    băi pulă = Stimate Domnule Moderator;
    Te fut în cur = Prietenul Meu, Ali Fieanu o să vă facă o vizită pentru un workshop;
    fotografia asta este mediocră = fotografia asta este excepţională;
    fotografia asta este foarte proastă = fotografia asta este excepţională;
    un clişeu chicios = o fotografie comercială de maximă calitate.

    şi dicţionarul poate fi completat, vă invit să îi explicaţi lu Grădinaru, cum vine treaba cu ”vocabularul adecvat”

    ReplyDelete
  11. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    FOARTE TARE

    ReplyDelete
  12. Încă una şi mă duc:
    subexpusă: incredibil rezultat, foarte complex, ce schemă de iluminare ai folosit?

    ReplyDelete
  13. Nu mă pot abţine, mi-a mai venit una:
    Horhhe, cum îi spui unui admin că poza lui e de trei ori nulă?
    ...
    ...
    Te uimeşti: Ooo...

    ReplyDelete
  14. :))))))))))))))))))))))))))
    :))))))))))))))))))))))))))
    ma kak pe mine...

    ReplyDelete
  15. bai, horhe, n-o face ca se-mpute treaba si pe aici. bai, una peste alta, desi am lasat fotografia in favoarea unor alte indeletniciri mai practice, sa stii ca tot imi mai arunc o geana pe site-urile mai sus amintite. baaa, pe al tau mai des. si da ma, ai dreptate, se practica linguseala, se practica pupatul in cur. cu un sg lucru nu-s deacors, nu stiu de ce, dar din cele mentionate de tine galeriafoto are potentia. mare. cu conditia ca adminul, moderatorii sa-si faca treaba.

    ReplyDelete
  16. Am spus acelasi lucru Allen.Are potential intradevar.Dar asta nu depinde numai de useri.

    ReplyDelete
  17. Domnu' Ratat, de mult n-am mai ras atat la o postare! O sa-mi insusesc si eu acest vocabular pentru ca rasul trebuie sa continue la reactia celui vizat sau a celor care cu un puternic iz maro la gura subscriu la comentarii elogioase pe aceste situri si pe altele similare
    (photosig.com)

    ReplyDelete
  18. https://flatulenta.wordpress.com/

    ReplyDelete