Thursday, January 14, 2010

Cu lupii laolalta

Pentru lupii moralisti ai haitei politice romanesti.Fara numar fiarelor !
"Omul e lup pentru om." (Plaut)





"Ceilalţi lupi m-ar sfâşia, dacă ar şti că urletul meu e, în realitate, un plâns."
(Octavian Paler)



"Democraţia înseamnă doi lupi şi un miel care votează meniul pe care îl vor servi la masă. Libertatea este un miel bine înarmat care contestă votul."
(Benjamin Franklin)



"Dac-ar fi fost să trec printr-o pădure cu lupi ca să ajung până la tine, aş fi ajuns cu zdrenţele tinereţii mele sfâşiate, dându-ţi ultima ei picătură. De ar fi fost să trec prin ierburi cu şerpi ca să ajung până la tine, cu tălpile goale aş fi călcat pe şuierul morţii mele, aducându-ţi-o să-i închizi ochii. Dar la poarta casei tale veghează dragostea - şi mi-am tras paşii înapoi ca la ieşirea cu icoana din biserică. Cânt răguşit pe sub ferestrele casei tale, cum cântă copiii italieni pe străzile oraşelor noastre, în mizeria frumuseţii lor cu ochi mediteranieni. Cânt cu mâna întinsă sub cer, ca odinioară cei neîmpăcaţi la răspântii de drum: Ascultaţi, voi toţi, bucuria şi durerea mea."
(Ionel Teodoreanu)



"Cel ce se poartă violent, în mod obişnuit, nu-şi va putea exercita suveranitatea, pentru că funcţiile păstorului nu pot fi preluate de lup."
(Muslah-al-Dib Saadi)



"Nu e nici soare, nu e nici luna
Dau navala lupii la stana
Hai cu totii la jaful cel mare
Mai bine fii lup, decat sa fii oaie
Maaaa... E vremea lupilor

Oile s-au pus la sfat
Alt cioban s-a si votat
Sa le fie um pic mai bine
Au tocmit chiar si un caine
Cainele era corupt
Si sub coada l-a durut
Unde sa ne ducem?"





"Foamea îl scoate pe lup din pădure."
(proverb turcesc)

P.S. Tu ce pula mea esti barosane ? Lup, oaie , kuaie sau pur si simplu un cocalar mioritic ? Daca te simiti tare in bostan, renunta la singuratatea ta neuronala si baga aciulea un raspuns demn de pozitia ta in haita.
.

29 comments:

  1. Desigur, ne place sa ne credem lupi. Sau ciobani stapani peste turma de oi. Dar intrebarea era ca suntem, nu ce ne place sa credem ca suntem. L-as aprecia de o suta de ori mai mult pe cel care vine aici si recunoaste onest ca e o biata oaie, decat pe cel care se da lup fals. Cu ce ar fi oaia, ca fiinta, mei prejos decat lupul? Dar decat ciobanul? Un mare naturalist spunea ca nu exista unele fiinte mai evoluate decat altele. Pentru simplul motiv ca fiecare vietate de pe planeta asta este adaptata perfect conditiilor la crare trebuie sa faca fata. Eu as adauga ca doar ciobanul nu poate sa faca fata absolut niciuneia fara haine, unelte, adaposturi artificiale si cate si mai cate. Eu...iubesc lupii (nu pt. ca sunt pradatori), dar probabil ca sunt o biata oaie. Sau un vierme...Voi?

    ReplyDelete
  2. Ma..ce s-o mai dau dupa visin..e clar ca sunt o oaie, neagra-n ceru1 gurii ce-i drept..si cu coltzi in virfu pulii. Oi fi vre-o oaie imbracata in lup..sau un lup mincat de-o oaie..
    Pula mea.. CAPRA sigur nu-s. :))

    ReplyDelete
  3. dar de ce sa recunosti Iogene? Important e cum te vad ceilalti. Daca cineva te vede lup, sanatate! Acum nu te apuci sa strigi in gura mea, "Baaa, eu snt oaie de fapt, esti chior!?". lasa, fii oita acolo, in curtea ta, in bataia vantului, si in mirosul ierbii de acasa...
    lasa-i pe ceilalti sa creada ce vor. eu zic ca e mai bine sa te creada altii lup si sa fii oaie, decat invers...
    Mare dreptate are Paler ("Ceilalţi lupi m-ar sfâşia, dacă ar şti că urletul meu e, în realitate, un plâns.")
    Eu m-as da lupoaica, dar na...acum depinde fiecare cum ma vede :D
    Acum, daca ai avea de ales intre doua chestii ce ai alege? Sa fii calcat in picioare sau sa calci tu (varianta cu fugitul nu e valabila). Sau, cum zice vorba aia - "Decat sa planga maica-mea, mai bine sa planga maica-ta"...
    Vorbim de diplomatia lupilor...

    ReplyDelete
  4. Neaelooo.. ce facusi bre fumeie.? Dadusi drumu la lupchi prin redactie ? :)
    Buna "texturare".

    ReplyDelete
  5. dragii mei, io sunt Romulus....unde draku e curva aia de lupoaica care mi-a dat lapte expirat si fara grasime? Macar de ma parasea in Ilatia, nu in Romania.....
    vorba aia..mai bine lup in padurea ta decat oaie in sula altora....

    ave!

    ReplyDelete
  6. PULA cuane Jiji, PULA.. ca "sula" se foloseste la Paris si prin cercurile de pitzipoance mioritice.
    Sa ne traiesti nene Jiji si mai vino pe la scara noastra..ca promit sa nu ne certam de la bumbuane :))
    Ave si tie Romanolus.

    ReplyDelete
  7. :)) Vorbesti de Rromulus?
    Cica si aia tot traci erau si de fapt ar fi legenda nasterii Daciei, dar sutita de romani, la fel ca si mitologia greaca.
    Pai de aia aveau dacii lupul pe steaguri. Mie unul imi place sa ma cred lup, chiar daca nu am atins mereu statutul asta si unii ma cred mai berbec. Dar ce berbec. 120 de kile. Pentru mine lupul e ceva mai presus de un animal. Pentru mine e ceva magic, mistic. Poate din cauza ca ma consider mai mult dac decat romana. Poate am dreptate cand spun ca tara asta va iesi din rahat atunci cand nu ne vom mai considera laturile si scursorile Romei ci vom realiza ca inainte de toate suntem daci, suntem lupi. Si daca ne vom afla intr-un final adevarata identitate, ne vom aduna in haita si vom pune lucrurile la punct. Fratia lupilor. Si vom avea pe steag un dac. M-am saturat sa ma creada lumea latin si sa iau suturi in fund. Eu sunt lup, ma, si va ia mama dracului.

    ReplyDelete
  8. a scuzati...pula.....am vrut sa fiu finutz, fiind vorba de oitze...sa nu se sperie si sa le cada draku blana Victoria Secret's....
    ce draku ar face ele in bijbocu gol in fata lupului?
    ma intreb, oarecum retoric.....lupul are pula sau laba ?
    respect !Auuuuuuuuu!

    ReplyDelete
  9. :))))
    Parinte DAVIDov, scoate bre "lu pula" vedere de sub sutana lu matele (o fi cintarind si nealui ceva kilisoare ma gindesc )si da cu el in gura pacatosilor :))) AMIN. Pana le iese romanii din cap si d(r)acii din cur. Iar amin.

    ReplyDelete
  10. Jiji man (dismorficu adikatelea), lupu are kuaieeee breeeeeee :))))

    ReplyDelete
  11. :))))))))))))) Fratia lupilor. Face careva niste tricouri cu asta? Facem si un club pentru haita?

    ReplyDelete
  12. 2 şi 4. :-)
    Nu e completă împărţeala pe categorii animale. Aţi uitat de beţivi. Ăştia e pe nicăieri?
    Mihaela, nu cred că e important cum te văd ceilalţi. Nu pentru toată lumea. Tot Octavian Paler (D-zeu să-l ierte) spunea că preferă să îl considere lumea un ratat, pentru că în felul ăsta nu trebuie să răspundă la aşteptările nimănui.
    Nah, că m-am confuzat prematur şi am uitat pe unde sunt: ori sunt un lup ratat, ori o oaie beţivă...

    ReplyDelete
  13. Da, da.. :)) Fratia Lupchilor contra Lupului de Mare si caprioarelor lui corupte. :))
    Base sa fie bunicutza, poporu` sa fie lupu` si SRI-u` eroul vanator.. :)))) o doamne..unde traim.

    ReplyDelete
  14. Cred ca nici titlul de "lupi moralisti" nu este bun pentru ei, haita de lupi este o societate foarte bine organizata, cred ca astia sunt mai mult coioti. Si mai stiu ca pe langa o haita mai traiesc totusi si alte salbaticiuni. La astia totul este prada.
    Da. Eu cred ca sunt coioti. Nu merita titlul de lup. Un lup stie ce vrea, astia se dau dupa cum bate vantul din afara.
    Acum sunt sigur ca sunt coioti.

    ReplyDelete
  15. Nici macare coioti frate Constantine..ca aistia nici macar coaie nu au. :)) care este.

    ReplyDelete
  16. Ham, ham, ham!!!!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=VQtfM_LIp90

    ReplyDelete
  17. Pai se petrecu tocmai ce ziceam. Io am gandit ca acilea in curtea lu conu Horhhe le zicem pe alea drepte. De aia am zis ca desi imi place lupul, probabil nu mi-s lup. Iaca, se adeveri ca toti ne dorim a fi lupi... da io intrebam ce suntem in realitate? Si mai ales daca avem sange in copita de oaie s-o recunoastem. Ca in camera copiilor mei is sef de haita. Da in ograda lu Base - ca tot veni vorba mai sus - probabil ca is un berbecut retras in colt de staul, pe o bucata da pamant uscat. Mmai e mult pana la berbecul sef. Ca de lup ce sa zic...

    ReplyDelete
  18. Bun video Dane.. :)) ma intreb amu..cine o fi in pozitia asta oare..? Noi..or ei ?

    ReplyDelete
  19. David, îmi place ideea cu frăţia, dar cred că frăţia lupilor e protejată de copyright...
    Dar aş putea să fac pariu că Frăţia Mieilor, sau Frăţia Boilor încă nu e luată.
    He,he, ştiţi ce mă gîndesc? ... că Frăţia Românilor este oximoronul perfect. Iar Frăţia Oamenilor ar fi osimoronul absolut.

    ReplyDelete
  20. Nu m-am referit la nimeni. E doar o oaie care incerca sa latre :)

    ReplyDelete
  21. :)))))
    No, bine v-am gasit sanatosi si vorbareti! Unde depun cerere pentru fratia aia? :))) :P

    ReplyDelete
  22. numa si numa in fatza marii adunari nationale.
    :)) Bine ai venit printr noi

    ReplyDelete
  23. a 2-a zici ca scena de film!
    io-s ogar ..... afgan! :)
    lup? oaie? de ce ar trebui alte nume? spune numa' om si spui tot!
    e cel mai crud si-n acelasi timp cel mai prost si ingenuu individ de pe pamant.
    faina melodie!

    ReplyDelete
  24. Se rezolva, atunci! :))

    ReplyDelete
  25. Man, inteleg intrebarea: Esti lup sau oaie, esti un las sau ai coaie? Nu o sa iti raspund la intrebare dand citate de pe nus' ce site-uri culegatoare de vorbe intelepte. O sa incerc sa aduc argumente pro si contra la ceea ce au comentat prietenii de mai sus.

    De ce ma cred oaie? Poate pt. ca nu am curajul sa parasesc tarcul pazit de caini, poate pt. ca nu nu sunt pregatit sa fiu propriul meu cioban, pt. ca inca ma coplac sa imi dau "cota de blana" fara sa primesc nimic in schimb. Pt. ca uneori ma simt manat de efectul de turma, poate ca am lasta prea multi "berbeci" cu "coarne false" sa mi-o traga pe sub codita si multi "miei" sa ma suga de lapte.

    De ma cred lup? Pt. ca nu imi place sa ma complac cu statutul de oaie, care nu are nici o speranta: daca nu e prea buna pt. coltii lupului, o sfarseste pe protap cu blana pe umerii ciobanului. Ma cred lup pt. ca stiu sa imi procur singur hrana cu riscurile de rigoare, pt. ca am o haita pe care nu o tradez la primul semn de pericol, pt. ca imi place sa adulmec areul rece al libertatii si sa alerg prin omatul imaculat, lasand urme unde altii nu au cutezat sa calce. Sunt lup pt. ca nu am stapan, nu apartin nimanui si nu datorez nimanui nimic, nici macar o explicatie... Sunt(em) lupi pt. ca urlam la luna plina anutand eventualii trecatori ca ne incalca teritoriu! Sunt lup pt. ca ucid doar pt. a ma hrani, sunt lup pt. ca am gheare si colti cu care musc cand ma simt amentintat si nu ma pierd in turma precum o oaie. Sunt lup pt. ca exist nu pt. a servi intereselor altora, sunt doar o alta ramura e evolutii. Sunt lup pt. ca dispretuiesc a accepta statutul de "oaie"!

    ReplyDelete
  26. Mai doresc sa adaug pt. cei ce se cred oi: Oaie nu e neparat mai prejos decat lupul, DOAR pt ca ne este noua folositoare. Poate si lupii au fost candva oi, care s-au saturat sa fie tunsi, mulsi si pus pe protap. Oameni buni, poporul asta o fi el de ciobani, dar nu credeam ca va doriti asa o involutie incat sa ajungeti oi. Nu sunteti satui sa fiti folositi in timpul si poate chiar si dupa viata?! Stiu ca majoritatea aveti copii. Ii invatati sa plece capul si sa se lase condusi de "ciobani" falsi atat la propriu cat si la figurat? O sa le ziceti ca sunt a n-spea generatie de sacrificiu si ca nu mai au mult pana la Paste? De ce aveti nevoie de un cioban, de ce va ajunge "tarcul" in v-ati nascut, de ce trebuie sa dati si blana de pe voi? De ce existati doar pt. si cat va este permis, atat cat sa slujiti alte interese? Parinte Postatny nu credeti ca cele 10 porunci ar trebui campletate cu "sa nu te lasi mintit, sa nu te lasi furat, sa nu te lasi ucis"?! E o mare diferenta intre modestie, smerenie si a fi las! Sariti peste cateva etape darwiniste si ganditi ca un lup, nu mai umpleti tarcul cu generatii noi de ovine, deorece are grija Mama Natura sa creasca si nr. lupilor. Alegeti tabara castigatoare: In loc de "beee" incercati un "Auuuuuuu!" Darwin zicea ca "supravietirea unui regn este data de adaptarea la habitaclu in care traieste". E timpul pt. o (R)evolutie!

    ReplyDelete
  27. Alex man, io te inteleg, dar am o intrebare? Ce trebuie facut ca sa fii lup? Concret si posibil.

    ReplyDelete
  28. @alexu`, faza cu completarea poruncilor..hmm..foarte tare.

    ReplyDelete