Friday, January 29, 2010

Dii belitule !!!



O iesire rapida prin zona (Poiana Narciselor).NUs ce festival de cocalarisme mici si bere era in desfasurare.Ce era mai agasant, faptul ca tot melteanu pleca cu bratzu` de narcise din rezervatia naturala, chiar sub ochiu` vigilent al autoritatilor.
Era sa mi-o iau adevarat de la calutz..Binenteles am calculat gresit distanta dintre mine si el.



Aici suntem in drum spre Viscri.Avem in pozna calutzi liberi frecind buha pe dealurile patriei.Pe ei ii durau in mingii de mine, pe mine ma durea la oua de ei.Click si gata pozna.



Aici suntem pe nu stiu unde.Uitai.E o fotografie veche tare.
Avem in cadru una bucata cal obosit, una bucata carutza oleac` obosita si una bucata nea Ion, Pandele sau Gheorghe foooarte "obosit". Cetise mult la "biblioteca" din centru satului.

12 comments:

  1. imi place contre-jour-ul... aaa asta "obosita" rau!

    ReplyDelete
  2. Aferim cuane,
    In primul rand vreau sa te felicit ca ejti tenace rau de tot! Shi bun pe deasupra (zic shi io, nu dau cu paru... iar de pupat'n kiur nu crez ca-i cazu!)
    In capu la lista ta de actiuni este chestia ca le mai dai peste nas ghiolbanilor de fitze... In rest onoare muncii
    si, biensur, Succesuri! Ca Omu E supus greshalei! PCR-ijtii ziceau cum ca: Omu e inainte de toate... dar se pare ca au greshit pe undeva...
    androidu01

    ReplyDelete
  3. ador caii, iar fotografiile ii fac si mai frumosi.superbe

    ReplyDelete
  4. frumoase foto :) bafta

    ReplyDelete
  5. A doua imi place muuult! .. si pt ca sunt calutzii liberi, cred. congraciuleisions!

    ReplyDelete
  6. bă ăsta ce pula meee este mă

    ReplyDelete