Monday, January 11, 2010

Proiect - CONFUSED WAR

Lucrarile finale alese pentru proiectul CONFUSED WAR
Din pacate neavind momentan sustinerea necesara pt o
expozitie, ma rezum la expunerea lor pe net in ideea ca poate va interesa pe cineva subiectul..desi tare ma indoiesc.
Daca ceva nu e ok va rog comentati.





click piesa, click poze.


"Orice război îngăduie îndrăzneala. Nici un război nu exclude frica."
(necunoscut)



"Într-o bună zi, or să facă un război şi n-o să vină nimeni."
(Carl Sandburg)



"Căsătoria este o aventură, ca mersul în război."
(G.K. Chesterton)



"Dacă ar începe Al Treilea Război Mondial, femeile ar primi puşti, iar bărbaţii ar primi puştoaice!"
(necunoscut)



"Un prizonier de război este un om care încearcă să te omoare şi nu reuşeşte, apoi te roagă să nu-l omori."
(Winston Churchill)



"Clasa politică, în război cu alegătorii. Iată adevărata luptă de clasă!"
(Valeriu Butulescu)



"Primul război mondial al animalelor va fi probabil împotriva omului."
(Vasile Ghica)



"Puterea într-un război nu e aurul, ci soldaţii buni"
(Niccolo Machiavelli)



"Pacea este cel mai groaznic război; în timpul ei, trebuie să ai răbdarea de a aştepta să-ţi moară duşmanul."
(Victor Martin)



"În război, evenimente extraordinare sunt rezultatul unor cauze banale."
(Iulius Cezar)



"Războiul este o lecţie a istoriei pe care niciodată popoarele nu şi-o amintesc îndeajuns."
(Benito Mussolini)



"Dacă poporul te roagă să pierzi un război, pierde-l!"
(Victor Martin)



"Nu există oameni dornici de război, doar conducători."
(Ralph Bunche)



"Fii politicos; scrie într-o manieră diplomatică; chiar şi într-o declaraţie de război se observă dacă sunt respectate regulile de politeţe."
(Otto von Bismarck)



"Minunat în război este faptul că fiecare şef de ucigaşi îşi binecuvântează steagurile şi îl invocă solemn pe Dumnezeu înainte de a-şi nimici duşmanul."
(Voltaire)



"Până când culoarea pielii unui om nu va fi mai însemnată decât culoarea ochilor lui, va fi război peste tot."
(Bob Marley)



"Dacă un ministru de externe susţine până în pânzele albe o conferinţă de pace, poţi fi sigur că guvernul lui deja a pregătit avioane şi nave de război."
(Stalin)



"Războiul este ospăţul morţii."
(George Herbert)



15 comments:

  1. Frumoase imagini,nimic de comentat,felicitari.

    ReplyDelete
  2. Foarte fain tesute laolalta fotografiile, textele si muzica!

    ReplyDelete
  3. Tuloaie!!!Nu-mi mai pot inchide gura..

    ReplyDelete
  4. deci is deacord cu Andrei Paul.. deci Da!

    ReplyDelete
  5. Da cuane, faina seria, ti-am mai zis-o. Adica fain filmul, ca eu asa il vad. Personagile sunt bine infipte in rol, sa le dea Dumnezeu sanatate si pe JD sa-l imburde-n rai ca poti jura ca si-a bagat si el coada pe acolo. Prea e natural totul :))

    ReplyDelete
  6. Man, http://4.bp.blogspot.com/_vwEshimXL7U/S0r17L7je6I/AAAAAAAABbA/NxArQoSHbTU/s1600-h/xGEOG5920net1.jpg poza a doua nu as baga-o.

    ReplyDelete
  7. Trimite frate cerere de sponsorizare la toti cei implicati in foto, f64, Nikon, Epson etc. Sa vezi mata cum sare iepurele.

    ReplyDelete
  8. Horhhe, titlul pe care l-ai ales mă trimite cu gîndul, evident, la război. Şi atunci, primul instinct (poate e un clişeu)e să îl iau ca reper pe Robert Capa, care a documentat ”războiul” într-un singur registru şi format. In seria asta e ceva care mă încurcă: am senzaţia că imaginile alb/negru intercalate cu cele color fragmentează un pic unitatea seriei. Ca şi cum nu ar fi acelaşi război. Sau mai degrabă, ca şi cum nu ar fi acelaşi fotojurnalist care documentează acest război în calitate de corespondent pe front.
    Colecţia o văd mai degrabă ca pe un clasor cu mărturii indirecte despre un război neştiut, nevăzut.
    Mai e ceva: privirea mea geometrică nu a ”împăcat” seria pătrată cu ”landscape-ul” ultimei imagini. Aşa se vede din buncăr? Prin turelă? Ce îmi scapă? E un ”to be continued”?
    Cred totuşi că nelămurirea mea pleacă de la titlul ales: recuzita şi atitudinea personajelor e clară, dar nu mi-e clar războiul în sine. Se instigă la război în unele imagini, altele par să ilustreze sfîrşitul războiului, dar unde e kafteala? Adică e preludiu, e postludiu, dar futaiul l-ai ascuns. Poate că există vreun titlu care să le îmbrace mai pe piele pe imaginile astea superbe.
    Beligeranţii şi atmosfera mă duc cu gîndul la ”1984” a lui George Orwell. Îl miros pe Fratele cel Mare, înţeleg Poliţia Gîndirii...şi totuşi am o senzaţie de ”verigă lipsă”.
    Nu ştiu, mă mai gîndesc. Mai diger şi poate iese un feedback mai cugetat.

    Stimaţi vizitatori: eu cred că ideea unei expoziţii este cel puţin foarte binevenită. Vizitatorul Spartacus mi-ar ridicat o pleoapă cînd mi-a spus că în principiu fiecare dintre noi, vizitatorii, am putea încerca să tragem cîte o sforicică-două între cunoscuţi.
    Aşadar, dacă v-a plăcut bufoneria, ar fi ştoc din partea voastră dacă v-aţi unge muzicuţa cu alifie şi să cîntaţi pe la unchi/mătuşi, amanţi şi alţi parteneri de afaceri, poate scapă nişte firfirei printre degete. Hai că se poate!

    ReplyDelete
  9. Adi, titlul spune tot, cred eu.CONFUSED.
    Nu am incercat sa ilustrez razboiul in sine, ci o "colectie" de stari si sentimente provocate de acest subiect.In realitate a fost un razboi pe care nici unul din cei implicati (ma refer la carnea de tun) nu la dorit.Confuzia a fost o caracteristica predominanta din acele vremuri.
    Te citez: "Colecţia o văd mai degrabă ca pe un clasor cu mărturii indirecte despre un război neştiut, nevăzut. " Ai mare dreptate si vad ca ai intuit frumos ideea.E intradevar razboiul nestiut din interiorul fiecaruia, razboiul permanent din "spatele frontului", dincolo de bombe, gloantze, singe si moarte.E razboiul ce il porta mereu cu ei cei implicati in acele evenimente.
    Pe linga toate astea, razboiul a mai insemnat, femei parasite, muzica mortzii, lispa celui apropiat , CONFUZIE, incoerenta, tradare.
    Multumesc de coment om bun.

    ReplyDelete
  10. ”Nu ştiu cum va fi luptat cel de-al treilea război mondial, dar ştiu cum va fi purtat al patrulea: cu bîte şi pietre” - Albert Einstein

    ReplyDelete
  11. http://www.libertatea.ro/stire/ieri-gropar-azi-artist-la-londra-270020.html

    ReplyDelete