Thursday, February 4, 2010

MiniWorkshop si Paranghelie



In data de 20 februarie va astept la workshop si bairam.Bine ar fi sa ne adunam pe tot parcursul zilei de vineri (19 feb), ca sambata dimineatza (20 feb) sa dam drumu la plug in brazda.
Eu o sa fiu acolo incepind cu vineri ora 12.Care sunteti tot de vineri, mai bagam ceva lectii suplimentare.
Tema aleasa e "generalitati in tehnica si compozitia fotografica", unde poate participa orice incepator.
Am ales ca locatie Saliste (Sibiu)
Aici ne vom caza, be si manca.
Duminica (21 feb), care cum vrea..uscheaua acasa.
Pret workshop 100 Ron (fara cazare, masa)
Puteti veni cu cine doriti, plateste suta de lei doar cel cu caramida agatzata de git.Si tot cel cu caramida agatzata de git ma va insoti pe coclauri.Restul pot be, manca si distra pe alte coclauri, prin sat, sau la pensiune.
Gazdele si ghizii nostri vor fi Radu, Adina si David Postatny
Atractia zilei, doar pentru participantii la workshop, va fi plimbarea cu tractorul Lamborchini pe ogoarele cetatenilor.
Locuri disponibile: 19 (inclusiv persoanele ce insotesc fotografii)
Bucatar shef: Radu Postatny
Va astept.Merita :)

Inscrieri la: 25ian1976@gmail.com
Limita de inscriere: 17 februarie 2010.


P.S. O sa fie de acum cite o recomandare spre povestirile maestrului Spartacus.Azi, va recomand Lacrima lui Dumnezeu

27 comments:

  1. Fain,aici este la Girov,Neamt,stanca cu chip de om,asa e?

    ReplyDelete
  2. Da.Acolo.Serbesti se numeste satul.

    ReplyDelete
  3. Intrebare: am vazut pe pagina pensiunii tarif cazare 50 lei/persoana/zi dar nu apare tariful de masa...sau nu este?
    era o stelutza "se poate manca la restaurantele din apropiere"
    e bine de stiut dinainte cat costa tot bairamul.

    ReplyDelete
  4. Am specificat.Bucatarul este pretinul nostru David Postatny. Vom pune toti bani pt masa, cit trebe` si omu` se ocupa de restul.
    O sa intervina si el cred cu un comentariu in care ne va da detalii.
    O sa fie o chestie super meserie.

    ReplyDelete
  5. Finally! Aşteptarea a luat sfîrşit! Ieşirea asta nu e de ratat. Adică ar fi de Bieţîvan Ratat, fac tot posibilul şi chiar în plus ca să pot participa.
    Anonim: înţeleg io de la ăia care au mai ”păţit” să le gătească nenea Postatny, că mîncare e fără măsură sau egal. La urma urmelor, îşi poţi stabili bugetul pentru masă, după cum ţi-e obişnuit burdihanul: cre că se poate şi cucarne friptă, şi cu eugenii în sufertaş.

    ReplyDelete
  6. sau macar cu bere-n plasa de 1 leu si tuica in tubul de pasta de dinti....
    era timpul sa o faci...deci, SUCCES!
    Parinte, asteptam ca sa vedem cu ce bunataturi sfintite de "omori" papilele gustative!

    ReplyDelete
  7. DA, sunt restaurante care servesc tot felul de specialitati. Dar am zis ca nu ar avea sens sa va cheltuiti banii aiurea. Mai bine cumparam si eu gatesc sau grataresc, in functie de preferintele zilei. Vineri va astept cu haleala pregatita si apoi hotaram ce si cum. De bauturi se pot ocupa si altii. Preturi locale, litra de tzuica aprox 20 ron. Da' asta se rezolva ulterior cu paharnicul orgshopului. De haleala sa vorbim. Se pot face: ciorba de burta, ciorba radauteana, ciorba de fasole (nerecomandata in comunitati stranse), ciorba ardeleneasca, supa de pui cu taietei. Alegeti si va hotarati. La felul doi, de la mamaligi cu branza de burdufi, tocanite la ceaun, cartofi sub orice forma, piept de pui pane (tip nugget), porc la cuptor, porc pe gratar, pui pe gratar, toate scaldate intr-un mujdei facut de subsemnatu' cu smantana. Mic dejun se mananca din brisca, incepand de la branzeturi locale, slanini, eventual mezeluri de alimentara. Se adauga ceai, cafea, tuicomicina. Desert, face bunica niste checuri grozave, de neegalat. Pita o sa fie neagra, cu si fara seminte, facuta tot de subsemnatu', dar nu pe vatra, ca neamu' romanesc o pierdut=o momentan, coapta la cuptor european. Apa, suc se gasesc la supermarketul local. In rest, daca vreti alte chestii ce va trec prin cap, se rezolva.

    ReplyDelete
  8. Pentru pretentiosi se pot gati si fructe de mare, iar pentru domnisoare siluete se fac salati hipocalorice. Dar eu va zic ase: voi veniti la orgshop de fotografie nu de haleala, voi veniti sa invatati sa fiti artisti. Iar in Romania artistii mor de foame, chestie pe care ar trebui sa v-o insusiti. Nu? :)))))))))))

    ReplyDelete
  9. o sa auziti si destule vorbe urite.asta ca sa stiti..sa nu-mi aud "vorbe". :)

    ReplyDelete
  10. eu imi pun mainile in cap de pe acu' pen' k stiu ce si cum o sa fie :D... snt patita :)))
    ce sa fie, ce sa fie, o sa fie-o nebunie...

    ReplyDelete
  11. Vand pentru urkshop dopuri de urechi imbibate in tuica.....la cerere, perne din puf de vita de vie si paturi din hamei

    ReplyDelete
  12. Parca m-as baga si eu, dar numa' simbata, o dusa si-o venita, cu bani putini si benzina multa. Ca vreau si io neste dixtractiesi mai ales sa-l cunosc personal pe parintele, care am inteles ca e cit doi.

    ReplyDelete
  13. Nu sunt chiar cat doi, dar daca stai in spatele meu ai sansa sa ratezi rasaritu'. :)

    ReplyDelete
  14. Ma bag si eu. Mai ramane sa ma hotarasc daca raman si peste noapte sau fac naveta de la Sibiu.
    Rezervari la pensiune se fac personal sau sunt deja facute pentru participanti?

    ReplyDelete
  15. Tare-as mai veni si eu, si pt workshop si pt paranghelie! Din pacate distanta-i destula si criza pe masura. Urez participantilor atentie maxima si distractie la fel!

    PS Daca vreodata te gandesti sa vii si spre moldova sunt primul pe lista!

    ReplyDelete
  16. fac tot posibilul sa vin si eu :D .. acum am venit din zona aia si de luni o iau iara la catarat de antene in zona ca sa aiba lumea 3g si in varf de munte domnule..abia astept , io nu is pretentios la mancare , in afara de bataie manc cam orice ..
    hai ca vb ..deci va rog rezervati un loc ..ppoate dublu...dar o sa revin sa confirm...

    ma inclin

    ReplyDelete
  17. rezervat 2 locuri Hudini Silviu.

    ReplyDelete
  18. mai sunt locuri?
    parca ma gadila un gand va vin si eu de la resita
    cazarea cat face?

    ReplyDelete
  19. mai sunt.cazarea e cam 50 ron pe noapte de persoana

    ReplyDelete
  20. am trimis un mail pentru inscriere la adresa specificata si nu am primit raspuns, inca... :)

    ReplyDelete
  21. Salut.Nu am primit nici un mail inca.te rog mai trimite odata.

    ReplyDelete
  22. probabil a ajuns in spam. din pacate, intre timp mi-am facut alte planuri pentru acest weekend. poate data viitoare :)

    ReplyDelete