Thursday, February 18, 2010

crazy horse

"Haide, Bucefal.
Astăzi destinul ne aşteaptă."







"Calule, ce ai? Ţi-i teamă
De nechezi cu capu-n jos?
Nu mai scuturi dârz din coamă,
Frâul nu-l mai muşti, focos.
Nu te îngrijesc eu oare?
N-ai ovăz bun de mâncare?
N-ai tu scări de aur fin?
N-ai tu hamuri minunate
Şi potcoave argintate
Şi dârlogi de ibrişin?

Spune calul, trist şi blînd:
Potolitu-m-am căci, iată,
Glas de goarne-aud sudând,
Tropot, şuier de săgeată.
Şi nechez căci pe câmpie
Mult n-am să mai zburd semeţ.
Şi voios, plin de mîndrie
Că am frâu şi scări de preţ,
Hamurile în curând
Mi le-or lua duşmanii toate
Şi potcoavele de-argint
Din picioare mi le-or scoate.
Sufletul cumplit mă doare
Căci trudit de-oi asuda
Au sâ-mi puie în spinare
Drept pocladă pielea ta."

(Puşkin)



.

8 comments:

  1. hahah ce privire are calutzu :D

    misto rau suprins

    ReplyDelete
  2. splendida imagine mai ales ca exprima un neadevar: calutzul nu este speriat, este numai in miscare si tu ai prins momentul BUN! bravo :))...
    aaa si sa nu uit, ms pt ca mai vizitezi blogul meu ... inca astept "top 10 dalles" pt ca aspir la coronitza! vezi ca mai e putin si se termina cursul... ai promis doar! manuela

    ReplyDelete
  3. Sper ca baiatul asta spaniol de mai sus,a zis de bine...

    ReplyDelete
  4. Felicitari! Esti un fotograf excelent! Ma convingi cu fiecare postare!

    ReplyDelete
  5. Hehehe. Excelenta completare a titlului, poza pe masura iar poezia atent aleasa. O gura de aer proaspat :)

    ReplyDelete