Monday, February 1, 2010

Asfaltul alb - o mana "cereasca"


Discutam mai devreme cu ai mei colegi de munca ce si cum frate cu zapada asta.De fapt..nu cu zapada avem noi ce avem..ci cu suportul de doi lei pe care dinsa se aseaza.
Zice unu: Ba, las` ca-i fain sa fie zapada, barem nu mai dau in toate gropile.Merg mai incet da barem nu schimb planetarele.
Acu ma gindesc io.. ce-ar fi domle sa vorbeasca kuaie asta de la transporturi..cum pula mea ii zice...Berceanu, cu Doamne Doamne si sa il oblige printr-o ordonantza de urgentza sa dea drumu la mana cereasca.

Da nici prea mult, nici prea putin ci numa atit ca sa ii acopere lui incompetentza si noua gropile de pe ultitze.
Salveaza-ne Doamne bucsharaia ca din zapada iesim noi...

Foto: Io
Car model : E34 520i (ti tiu` lu` Dani)



P.S. As fi vrut sa pun si io troasca mea de modelina, da m-am gindit ca as mai avea nevoie pina in aprilie de ea.A fost prezenta, da mai la margine de drum.



Nu ezitati sa comentati. E moca. Asta daca nu cumva sunteti ocupati sa va jucatzi cu lopatzica si galetusha cu nisip pe sub rotzile masinii.

15 comments:

  1. Primele 2 îmi plac! Și-a coborât D-zeu urgia pe pământ cu cerul ăla!
    Și da, e superb asfaltul alb! De multe ori m-am intrebat de ce nu-l fac chiar alb? De ce luminile nu sunt albe în loc de căcăniul galben? Cred că s-ar schimba foarte multe în percepția oamenilor. La mașini nu am ce zice, n-am :P ca să mă pot plânge! :)

    ReplyDelete
  2. Si eu care ma gandeam cand am vazut titlul si prima imagine ca ti-ai pus slick-uri si ai gasit vreaun loc asa mai de Doamne ajuta sa ne arati cum se fac drifturi cu bijuteria de mai sus!

    Cand colo tu te iei de incompetentii din Guvern!?
    Lasa-i naibii!

    ReplyDelete
  3. da, cuane. eu ma gandeam ui ase in mintea me: daca estia de la drumuri, poduri si trotoare, ar vinde naibii masinile alea care nu le stiu nici macar folosi si sa le ieie domn' ministru niste mistrii, gletiere si o scandura mai mare, sa netezeasca fromos drumu' dupa ce ninje si sa mai completeze nitel la gropile alea. Oricum tre' sa recunoasteti ca din decembrie pana amu', numaru' gropilor s-o injumatatit. Adica din doua s-o facut numa' una. Hai sa traiti si sa nu dati in ele.

    ReplyDelete
  4. auzi, BV 81 MDI. BV stiu de unde vine, 81 o fi kilele sau vreun an mai important. Dar MDI nu vine de la Moldova International?

    ReplyDelete
  5. man io astazi am gasit masina ideala .. mi-a adus un nene la reparat un Suzuki Samurai .. man, stii campul ala la mine acolo? deci pana acum 10 minute i-am dat forja la samurai pe mijlocu campului ... cam la fel ca pe drumurile noastre.. doar ca era mai multa zapada..ca nu mai umblase nimeni pe acolo ... deci daca vreti masina pt romania ..va recomand cu caldura un suzuki Samurai

    ma inclin cu respect ..

    ReplyDelete
  6. sunt si ieftine. din pacate papa mult ca sunt benzinare. dar oricum mai putin ca bmw-urile de fatza :D

    ReplyDelete
  7. frumoasa serie..
    uite ca prinde bine si zapada pt masini...
    la pozat desigur :)

    ReplyDelete
  8. Mos Craciun cu par pe pula,
    A venit plin de nameti,
    Sa ne-aduca o bascula,
    De nisip si 5 lopeti.
    Ca BMW-ul derapeaza,
    Intr-un mod necontrolat,
    Tu ii zici s-o ia 'nainte,
    Iara el o i-a pe lat.
    Boier mare cu masina,
    Adusa din import,
    N-o fi neamtu' de vina,
    Ca's roman pe pasaport...

    ReplyDelete
  9. P.S. Cu dedicatie pt. dismorfic si detinatorii de BMW ;)

    ReplyDelete
  10. P.S Nu pot sa ma abtin. Auzi lume ce zice Berceanu: "Drumurile ar fi ca si noi daca nu s-ar circula pe ele" :))

    ReplyDelete
  11. :) coane, superba lumina! frumos exercitiu si bestiale unele comenturi... :))

    ReplyDelete
  12. Mie îmi place pe zăpadă pentru că nu am caucioace de iarnă. Zăpada nu trebuie să fie mare, trei fulgi mi-s destui să derapez în curbe ca tit aur în raliu...
    Şi să vă spui şi care e reţeta buneidispoziţii de dimineaţă: aleg un giratoriu, oricare ar fi el şi îl abordez în momentul t= t1-t2 cu o viteză egală cu forţa centripetă. Ştiu că Newton n-ar fi de acord cu formula, dar în dimineaţa despre care vă spun se aplică algoritmul. Bun. Derapez deci unde vrea forţa centripetă şi privesc brusc pe geamul din stînga. Văd faţa îngrozită a şuferului de bemveu şi mă cac pe mine de rîs timp de t= 300 metrii, pînă la următorul sens giratoriu.
    Eu vă recomand să încercaţi şi dumneavoastră, este un aperitiv tonic pentru o zi de muncă de proastă calitate.
    PS: nu uitaţi să verificaţi poliţa de asigurare înainte să atacaţi giratoriul...
    Succesuri!

    ReplyDelete