Monday, December 7, 2009

Romania..ai supt pula



Chelioso giocatore a pus iar labele de marinar pe subreda putere.
De aici deducem ca: Ne vom afunda in rahat de 3x mai adinc. Vom avea un guvern de boi la pastele cailor. Blondele, incultii si retarzii vor invada ministerele..au belime-ar pula. Salariile se vor mnodifica negativ de la luna la luna. Impozitele vor creste alert, scumpirile ne vor matura ca valul din 2012.Smenariile, golanelile, fraudele, ne vor face praf pina si chitucii pe care sta tzarisoara amu. Din vinzari anterioare se vor ridica palate si concerne.Din succesuri in succesuri o sa ajungem cu tara vinduta si speranta fututa.
Romania te compatimesc, ma compatimesc si va compatimesc..
Romania, ai avut o sansa, dar ca orice pasarica..pe limba ta belisi muica pula.

Sa-ti fie tarina usoara !

P.S. Sa ne vedem rupti in cur la pomana de 5 ani.

47 comments:

  1. Am sa propun un set de solutii pentru problemele cu care se confrunta Romania in momentul de fata:
    1. Masina timpului
    2. Emigrare in masa (sa vedem dupa de la cine mai fura)
    3. Criogenia

    S.a.m.d....

    ReplyDelete
  2. Adevar grait-ai prietene

    ReplyDelete
  3. P.S Romania e tara tutoror posibilitatilor!!!

    ReplyDelete
  4. ce sa mai zic..nu ma asteptam sa fie ori prostia ori hotia atit de mare pe o suprafatza atit de mica...

    ReplyDelete
  5. eu una nu mai zic nimic, astia suntem, ne meritam soarta, sa nu-l mai vad pe nici unul ca se plange la tv ca a ramas fara servici, cand la vot a pus stampila "pe unii"doar ca a primit 1 milion de lei. Dar astia suntem, nu ne gandim si la viitor. deci doamna udrea presupun ca isi va lua sub conducere cele doua ministere, ca-i tare capabila, nu de alta si toti apropiatii lui basescu vor ajunge ministri, ca si pana acum. eu una ma resemnez si daca mi se iveste ocazia o tulesc cu mare placere din tara.

    ReplyDelete
  6. Man, națiunea asta si-a supt pula aidoma patrupedelor care isi ling organele genitale, de la mândrul popor de traci, de care mă îndoiesc tot mai mult ca suntem descendentii lor. Si când nu au fost hoarde cotropitoare au fost lupte interne de interese, asasinate s.a.m.d.. Acum ca te oftici tu ca nu a ieșit comunistul care vroia sa ne vanda la alții si ai ieșit martalogul asta de Băsescu care “i-a ciuruit”, asta e. Ca am supt pula e clar, indiferent de cine ar fi ieșit. Ba si când mă gândesc cum se bucura unii ca “a ieșit Băsescu” de parca ar anunța venirea Mesiei. Sunt convins ca pe langa alte “mânăreli” electorale, tot frații noștri emigranți l-au scos învingător, ca de la cați suntem ajunge o mana de oameni sa modifice destinul a restul de 18 si ceva de milioane. Deci singura soluție e sa parasesti aceasta “barcuta” de tara care se scufunda, sa te declari apatrid, sa te faci sluga pe ceva bani mai mulți culegând căpșuni si sa blestemi clipa când te-ai născut in cloaca asta numita „Romania”.

    ReplyDelete
  7. Propunere de pomana erectorala, ca sa ne ajunga pt. urmatorii 5 ani : http://www.vimaxpills.ro/marirea_penisului_cu_pilulele_vimax.htm

    ReplyDelete
  8. am fost sodomizati vreme de 5 ani, dupa care ni s-a oferit "dreptul" sa alegem... si am ales tot sodomizarea! patetic!

    ReplyDelete
  9. Oare esti PSD-ist?

    ReplyDelete
  10. sunt un simplu roman.satul de hotie, de discrimiare, satul sa stau la cozi, satul sa fiu futut in cur de birocratia romaneasca, satul sa fiu ingrijorat de ziua de manine, satul sa imi pun problema daca e sau nu timpul sa dam viata cuiva, satul de cei ca tine, satul de ascult manelism electoral, satul sa platesc impozite ce nu intorc nici un avantaj asupra mea, satul de militieni,satul de spaga,satul de blonde sus puse, satul de favoritisme politice, satul de vorbe in vint, satul de promisiuni.
    Sunt un ciumpalac ca oricare altu..ce urla degeaba la portile imparatiei.
    Dar tu..tu kuaie, tu cine pula mea esti ?!

    ReplyDelete
  11. romania ... un fel de n-ar mai fi...sunt si eu satul de taraitul asta fortzat la care suntem supushi.oricum mi se rupe de cine a iesit presedinte pentru ne vom taraii in continuare in acceasi mocirla plina de cocalari inculti,prosti, nesimtiti, etc.. io propun sa punem cu totii bani sa cumparam o pusca cu luneta si sa incepem sa ii decimam pe nenorocitii astia , unu cate unu pana cand se va intampla ceva in tara asta, macar asa de frica, ca astia nu stiu de bun simt si alte valori de astea..lumea nu are kuaie sa iasa in strada sa isi ceara drepturile.. sa mearga o tara in bucuresti si sa darame palatu cotroceni cu toti politicienii curului in el..

    ReplyDelete
  12. cheta pentru pusca o incep io..doritorii sa ma contacteze ..

    ReplyDelete
  13. man..nus daca e o solutie.cu pusca am incercat de-a lungul istoriei..si vezi unde am ajuns.io zic ca sunt mijloace mai eficiente.. cum ar fi o extinctie.. ? :D

    ReplyDelete
  14. Mai baieti si fete...ce sa mai zicem...a fost rau si inainte sa vina basescu...a fost rau si cat a fost basescu...tot rau ar fi fost si mai departe, indiferent ca ar fi iesit basescu sau geoana...cu ce e geoana mai breaz decat basescu? sau invers? cu nimic...au avut Rosiii 20 ani tara in mana lor...si ce au facut? nici macar o mare pula n-au facut...a avut basescu tara pe mana 2 ani, n-a facut nici el nimic...dar macar a micsorat numarul celor care ne fura, de la 420 la 300...tot e ceva...

    decat sa fim comandati de armata rosie, mai bine comandati de marinar...

    parerea mea...

    ReplyDelete
  15. iti pun citeva intrebari simple.daca vrei sa raspunzi..esti invitatul meu.

    1. iti sunt de ajuns banii din salariu, pt un trai decent, la limita chiar (chirie, rate, papa, utilitazi) ?
    2. crezi ca vei avea sansa ca in urmatorii 5 ani sa ai casa ta datorita programului prima casa ?
    3. daca ai avea o firma..care inainte te tinea sa o duci de pe o luna pe alta..impozitul actual forfetar iti va mai asigura in continuare acel mic profit ?
    4. inchiderea firmelor si lipsa platilor de impozite de catre acestea.. asigura statului rezerve pt cei nevoiasi, sau adinceste si mai mult gaura, fiind nevoit sa plateasca somajul tuturor celor pe care tocmai el ia dat afara ?
    5. iti permiti sa ai o masina ? si nu ma refer la cheltuielile ce tin de tinerea ei in functiune ci numai la cele obligatorii catre stat.
    6. esti de acord cu actuala lege a invatamintului ? aici ma refer la procentul alarmant de periculos, al retarzilor ce ies de pe bancile liceelor si facultatilor.
    7. esti de acord ca posturile cheie din Romania sa fie conduse de traistari cu 4 clase numiti politic si in nici un caz de oameni competenti in domeniu, ce au mincat meserie pe paine in ultimii 30 de ani ?
    6. daca te hotarasti sa ai un copil..sincer..ai cu ce sa il cresti ??!!
    7. esti multumit cum te trateaza sefii tai ? esti multumit de salariile lor raportat la munca ce o presteaza ?
    8. esti cu capu ?
    9. esti patriot ?
    10. vrei sa mai fi roman ?

    ReplyDelete
  16. oricine vrea sa raspunda intrebarilor.. este invitatul meu

    ReplyDelete
  17. Inainte de toate sa nu confundati social democratia cu comunismul. Lumea asta are un merss al ei. Fie caa vrei sau nu, apa te duce. Mai repede la mijloc si mai domol la mal. Asa a plecat si comunismul din lumea asta. La ora actuala ar mai fi vo 3 focare, insa numai 1 mai e comunism veritabil. Cuba, China si Corea de Nord. Sa vb de comunism la noi e o naivitate. Apoi, in actuala conjunctura chiar nu conta cine e mai bun ca presedinte. Dar cu Base avem presedinte PD, Parlament de opozitie si guvern ioc. + criza economica = am ciufulit barzoiul. Cu alalat macar exsita o unitate. Culmea somnului? Te culci presedinte si te scoli prostanac.

    ReplyDelete
  18. minunate intrebari Horhhe ...raspunsu e NU la toate .. cu pusca - ideea e nu sa-i omoram..nu vai dar din saptamana in saptamana as schilodi cate unu , un genunchi, o glezna, un cot...sa se taraie prin spitale ..sa se simta cam cum ne simtim noi fraieri de jos care ne taram de la o zi la alta cu genunchii zdrobiti (ca n-ai bani de massina) cu mana rupta (ca intrii in supermarket si stai asa cu mainile in san si te uiti la ca muzeu).
    adica ...parerea mea ..
    Vai de mama noastra ...

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. Vreti sa spuneti ca acum 5 ani nu era tot asa? Poate nu chiar in halul asta, dar eram in acelasi RAHAT. Au avut timp 20 ani sa ne scoata din rahat...au facut-o? Lumea s-a saturat de promisiunea ca vor fi locuri de munca, ca vor creste salarii, ca vor scadea impozitele...Nu vedeti ca toate astea se intampla din cauza acelui FNI, acelor imprumuturi de la FMI (pe care si peste 30 ani va trebui sa le platim), acelori jocuri politice ce au fost facute acum 5-6-10 ani...
    Nu mai spuneti ca Basescu a facut tara praf...asa a mostenit-o de la altii...

    ReplyDelete
  21. naivitate?...nu prea cred!
    mai avem voie doar sa "ciripim" sau sa injuram,asa cum o face si Horhhe;probabil in curand nu vom mai avea voie nici asta.Pregatiti-va secera si ciocanul!

    ReplyDelete
  22. Horhhe, întrebările ce le pui lu' monsiu Alien sunt valabile pentru toţi politicienii români fie că or ajuns ei preşedinţi ori nu. Cum curul pupă catifeaua unui scaun gros, cum începe a se şterge din memorie ideea de "în slujba ţării". Criticăm pe preşedinte, nu-i asta o problemă, doar că să nu exagerăm. I-am urmărit la dezbateri pe toţi mândrii ăştia şi au un sistem de gândire şi o logică de m-au luat durerile de cap la propriu! Cât despre Geoană, îmi cer scuze pt simpatizanţii lui, dar îmi pare că are mentalitatea unui adolescent timpuriu. Nu Băsescu e vinovat de salariile mici, pentru că e preşedinte şi nu dictator şi aşa mai departe... înţelegeţi cu siguranţă la ce mă refer şi înainte de a arunca cu câcat în Băsescu avem o mulţime de politicieni români care ar trebui pur şi simplu închişi pe viaţă într-o celulă total izolată de lumea exterioară dar nu urlă nimeni pt a se face dreptate împotriva lor.
    Ideea scrierii mele e să ne păstrăm la un nivel raţional fără a ne înfierbânta pentru nişte probleme al căror curs oricum nu prea avem cum îl influenţa decât prin măsuri extreme probabil.
    În loc să se păstreze oamenii uniţi în ţara asta, se lasă duşi de nas ca oile în diverse polemici confecţionate, dezbinându-ne pentru a nu putea fi cvu adevărat o forţă ce s-ar putea ridica la un moemnt dat împotriva lor, a tuturor şi să ne cerem dreptul la minimul de bun simţ.

    ReplyDelete
  23. Si ca sa-ti raspund intrebarilor:

    1. da, pentru ca lucrez la o companie care nu se lasa intimidata de jocuri politice.
    2. probabil. nu mi-am pus inca intrebarea asta.
    3. daca firma isi vede de treaba, si nu se avanta in jocuri si ape unde nu poate innota, cu siguranta ca as duce-o cel putin la fel (vezi raspunsul 1)
    4. firmele nu se inchid datorita impozitului, ci datorita echipei de manageri care nu stiu cum sa o conduca.
    5. da
    6. nu, dar nu Basescu e devina...la noi sistemul de invatamant s-a schimbat de 7 ori in ultimii 12 ani...deci nu doar Basescu e devina.
    7. nu, dar nici de straini, care se bat cu pumnul in piept ca ei nu se lasa influentati de nimeni, in schimb au acceptat propunerea de a face jocul politic al lui psd-pnl. nu-mi spuneti mie ca daca ajungea psd la guvernare totul ar fi fost doar o miere si un lapte...la fel ar fi procedat si psd-ul
    8. poate sunt cu capul...dar prefer sa fiu cu capul din cauza mea, decat sa ma faca altii cu capu...
    9. da, sunt patriot, de aia nu accept sa ma conduca un strain...
    10. vreau. sunt mandru ca sunt roman, si oriunde am fost am incercat sa fiu un exemplu...am incercat sa schimb opinia strainilor ca toti romaniii sunt tigani si hoti...

    ReplyDelete
  24. Aliooooo! Beeeeei! Mesajul lui Horhee către ţară are prea puţină legătura cu politica. Ar fi avut mai multă înainte de alegeri. Acum însă politica are legătură cu prăpădul care o să urmeze. Pentru că în putregaiul ăsta cotidian - voiam să spun ”societatea noastră în criză” - toate perspectivele optimiste au fost iremediabil pierdute.
    Mă întreb de ce nu am plecat din ţară cînd încă eram tînăr şi întreg la minte?? Să reîncep discuţia legată de necesitatea ţării ăsteia de a fi guvernată democratic şi eficient şi de a nu fi subiect de bîlci anarhic?
    Să reîncepem argumentaţii şi discuţii dialectice pentru a destupa minţi este deja tardiv. Cei care aveau ochelari de cal îi au şi acum. Nu ne rămîne decît să contemplăm tabloul apocaliptic pe care anarhistul conducător îl va picta pentru adepţii săi.
    Şi nu o mai daţi cotită după discuţie ocolind adevărul, nu despre politică e vorba!
    Şi eu l-am votat pe celălalt (o să îi spun fiul securistului, să nu reînceapă spartacus dizertaţia inutilă despre comunism).
    Şi m-a durut inima, ficatul şi mîna ticăloasă cu care am aplicat ştampila. Şi mi-am adus aminte de istoria cu Mucius Gaius (devenit Scaevola), care, după ce a eşuat asasinarea regelui etrusc Porsena, şi-a băgat mîna în foc să şi-o pedepsească pentru că a dat greş. Şi mie mi-a venit să îmi bag mîna în foc, să mi-o pedepsesc. Mîna pe ştampilă e ca mîna pe lance. Şi pentru unii dintre voi, mulţi la număr, ar trebui să se facă o şcoală specială, să se elibereze permise pentru folosit ştampila.

    ReplyDelete
  25. continuare:
    Şi ca să nu mă mai rup în sofisme, dacă 50,43% dintre romîni au votat cu ochelari de cal după ce au văzut ce au văzut şi după ce au trăit ce au trăit, atunci e fără folos să mai purtaţi discuţii după.
    Prieteni, aţi fost futuţi, ăsta este adevărul, dar nu trebuie să îl recunoaşteţi pentru că o să vă recunoască el pe voi. Adevărul ştie unde staţi, cum vă numiţi şi cum să vă aranjeze ca pe nişte ”găozari”.
    PS: Alien, ştiu că îţi este călduţ în compania ta de nescufundat, cu manageri destoinici. Aşa este că este uşor să fi condus de către alţii şi să reciţi versete din biblia unor manageri care au reinventat economia ca să o scufunde? Văd că ţi-e groaznic de frică să priveşti hîdul adevăr în faţă.
    Nu îţi este teamă că se poate dărîma Castelul din cărţi de joc în care locuieşti acum?
    Dacă firma în care dau eu cu sapa, şi încă cîteva mii de companii conduse de manageri nepricepuţi întră în colaps CINE O SĂ PLĂTEASCĂ TOATE ASTEA?
    O să plătească firma ta apolitică şomajul meu şi al soţiei mele, pensia lui tata, rata la bancă a lui sor-mea, şcoala copiilor mei şi medicamentele bunicilor?
    Văd că ai avut curajul să răspunzi la întrebările lui Horhhe...spune-mi, răspunzi tu pentru astea?
    Să ştii că nu eşti doar candid pentru că porţi ochelari de cal. Nici măcar nu trebuie să îmi răspunzi mie, pentru că ŢI-AI ASUMAT DEJA RĂSPUNDEREA, duminică - 6 decembrie, anul de graţie 2009! Tu poţi dormi liniştit, pentru că cel pe care l-ai votat veghează pentru tine.
    Am încercat să privesc optimist înmormîntarea din 6 decembrie. Adică da, ne-a ciuruit dar...Finalul optimist ar fi dacă am mai rezista 5 ani de zile. De-am mai duce-o pîn la toamnă...Teoretic, constituţional, conducătorul iubit ar ieşi din scenă peste 5 ani. Şi totuşi, parcă aş putea să fac pariu că peste 4 ani o să avem parte iar de o schemă gen ”referendum”, cu nuanţa că atunci o să schimbăm constituţia pentru încă un mandat prezidenţial.
    Atunci, Alien, o să poţi să te scuzi aşa: ”fiecare ţară are conducătorii pe care îi merită”.
    Încă una şi mă duc: revenind la Mucius Scaevola, în timp ce îşi aştepta execuţia Mucius şi-a băgat mîna dreaptă în foc.
    - De ce îţi arzi mîna, nu te doare?
    - O ard pentru că te-a ratat pe tine!
    - Şi mai sunt mulţi romani ca tine?
    - Sunt pe o listă, vreo 300. Eu eram primul.
    Porsena l-a eliberat pe Mucius, şi-a luat armata şi s-a uşchit, convins fiind că dacă mai există alţi 300 de romani atît de dîrji, unul o să reuşească pînă la urmă.
    Aşa că, băjeţi, începeţi lista!
    Horhhe, excepţională imaginea, suntem în cavou, dar cred că moartea din imagine ar trebui să poarte epoleţi portocalii.

    ReplyDelete
  26. Mai bine ramineai la comenturi de poze, mai George. Ca sa-ti raspund la una dintre intrebari: impozitul forfetar a fost una dintre conditiile protocolului de guvernare la care PSD-u lui Constantin Nita, ministrul de resort de la Brasov, a tinut cu dintii, apoi a dat-o la intors cind a vazut ca e de caca. In rest, raspunsurile sint la fel indiferent cine ar fi iesit. Io unu sint convins ca n.o sa ne mearga mai bine cu Băse, dar mai rau cu pesedistii lu Geoana sigur da. Uită-te cît de curve au ajuns liberalii, cu politica lor de bun simt cu tot, numa ca sa-l dea jos pe Băse.
    Doi: Pentru Braşov şi trăitorii de aici, guvernarea PDL a fost una dintre cele mai bune, fiindca s-au bagat banii pe care Ilici si pesediştii lui nu i-a bagat niciodată în Ardeal.

    ReplyDelete
  27. da.. poola. hai sa nu exageram.
    si guvernul pesede ce a vandut tar,a ce a facut?
    mai aveau de vandut oamenii doar, de ajungeau iar la conducere.

    ReplyDelete
  28. eu nu inteleg cum a reusit basescu sa spele creierile a 5 mil de oameni. ce le-a facut mah de i-a indobitocit asa ?

    suntem chiar un popor cretin si influentabil ?
    oare pe mine ma reprezinta ala cu 5 clase care a primit o geaca si a votat cu pdl?

    asta o fi tara in care vreau sa traiesc ?

    eu l-am votat pe geoana desi am zis ca nu o vtotez niciodata psd, dar decat sa il votez pe basescu care devine incet incet un Putin autohton mai bine geoana

    ReplyDelete
  29. "eu imi iubesc tara dar din iubirea mea face parte si disperarea mea" zicea Octavian Paler candva.
    o ma ma intorc in romania dupa 3 ani si ceva de exil dar nu imi pare rau.NU vad un motiv sa ma lamentez si sa dau cu capul de pereti.NU imi este indifernet ce se intampla in tara dar sa nu exageram.decat o mineriada sub PDS mai bine inca 1000 de vile in Poiana Brasov.

    ReplyDelete
  30. cred ca esti unul din cei ce mi-a impus mie un presedinte pe care nu mi-l doresc.esti unul din diaspora a carui vot chiar a contat.voi l-ati pus voi sa il tolerati 5 ani de amu inainte.
    o minerianda nu ar strica.sincer. creierii inbuibatilor din fotoliile rosii au nevoie de ceva carbune.

    ReplyDelete
  31. Horhhe daca vin minerii or sa loveasca tot in nevinovati. Si ei nu au venit atunci sa impuna democratia u know! frumos comment Andrei Paul!

    ReplyDelete
  32. cred ca saracii astia de care tot vorbiti au cururile rosii de cite pupaturi au asezat cei din presa pe popourile lor zbircite. U know..
    sau ma rog..unii de aici stiu clar despre ce vorbesc.

    ReplyDelete
  33. Mai George, ghinionul meu ca m-am facut jurnalist si am mai facut si stiinte politice, ca sa ma puna astia mereu pe politic. Tragedia e ca în presa de provincie vrei nu vrei tot tre' sa pupi un cur, asta-i soarta. Eu unul, in ciuda a ce spun altii, cred ca ziarul la care lucrez pupă mai putin, asa, per total (e adevărat, cîte-o data sare calu' rău de tot). Una peste alta, chiar şi favoritul tău, Badea, a recunoscut că nu se bagă să-i dea peste gît mogulului lui, fiindcaâă ăla-i dă de mîncare. Eu personal am incercat sa mă menţin în limitele decenţei la capitolul ăsta.
    Presa e aservita în orice oraş mic, e aservită şi la centru, iar asta o ştiu şi cei care o citesc. Daca jurnalistul e cit de cit corect, ştie sa dea de inteles cititorului care e adevarul, iar cititorul, daca are ceva creier in cap, intelege ce trebuie. Impardonabil mi se parte de exemplu sa dai filme trucate ca fiind realitate zile in sir, pe un post national cu influenţă sau să prezinţi vădit deformat sau deloc treaba de la Timişoara, care normal că a avut de-a face si cu PDL, daca se striga impotriva PSD si numa PD-L-u ramasese de partea cealalta.
    Discuţia despre libertatea presei si 'democratia' romaneasca e foarte lunga si nu vreau sa o tratez aici, asta o putem face la o bere. Revenind la politica, tot lui Bunicuţa şi partidului lui i se datoreaza intreaga situatie de acum, pentru ca am batut pasul pe loc 20 de ani si o sa-l mai batem, pentru ca sintem romani. Avem mereu de ales raul cel mai mic, in loc sa avem si noi de ales un bine, macar o dată. M-am saturat de asta, dar Romanica trebuie si ea guvernata cumva.
    Şi dă-le-n pulă de aluzii.

    ReplyDelete
  34. @ Betivan ratat, la intrebarile pe care mi le adresezi nu eu trebuie sa-ti raspund...si nici Basescu...intreaba-i pe cei care au condus tara 20 ani si care au facut rahatu' praf...Nu stiu de ce sustineti ca toata vina e a lui Basescu...Oare chiar nu va aduceti aminte de ce s-a intamplat pana sa vina Basescu? Nu va aduceti aminte de mineriade, de cine a condus tara asta de 20 ani incoace? Nu fac parte din nici un partid, si nu ma voi inscrie niciodata in vreo structura politica...imi este scarba de ce inseamna politica la noi in tara...dar sa nu vad adevaratul vinovat pentru situatia in care am ajuns...asta nu pot...

    SI tocmai, romanii au vazut ca timp de 20 ani viata lor s-a dus dracu'...poate s-au saturat...
    Am mai spus-o si o mai spun: PSD a avut timp 20 sa ne duca pe drumul cel bun, dar nu au facut-o, au dus-o doar pe matusa tamara unde vroia ea...

    ReplyDelete
  35. Acum, dacă tot aţi adus vorba, luaţi de-aici:
    Andrei Paul:
    1. Nu-l trimite la declanşator pe Horhhe, lasă-i dreptul să le plîngă de milă boilor care i-au năruit speranţa de mai bine, lasă-l să urle degeaba dacă apreciază că i-au prins neşte cremenali coaiele între uluci! Să ştii că există o categorie de oameni simpli, din popor, care chiar dacă văd cel mai bine prin vizorul camerei, nu pot să nu vadă şi restul. Şi cînd restul te apasă, uneori mai dai pe afară.
    2. Tocmai pentru că eşti jurnalist, şi ai studiat la şcoală curva de politică nu ar trebui nici să gîndeşti, nici să vorbeşti aşa. Dacă ai fi Dorelu din reclamă, ţi-aş ura un pet de bere, o rudă de salam de vară şi să te ierte Dumnezeu că nu ştii ce vorbeşti. Dar nu eşti Dorel. Nici tu nu ai nici o scuză, şi iată de ce:
    3. Dacă tu crezi că lindicul lui Constantin Niţă a inventat impozitul forfetar şi l-a dejectat pe piaţă eşti foooooaaaarte naiv(presupun că eşti de bună credinţă). Niţă e doar o trompetă în care suflă unii, el doar emană fals.
    4. Am mai auzit de la alţii (e drept,needucaţi) păcăleala asta cu ”guvernarea PDL asfaltează Braşovul”. Bugetul şi Legea Administraţiei publice nu au legătură cu sensurile giratorii din Braşov. Aici nu-s banii lui Boc, sunt banii mei, ai tăi, ai lui Horhhe. Nu dezvolt, ai prins ideea.
    5. Făcînd un silogism, tu crezi că drumurile din Judeţ, fiind mai bune decît în alte judeţe, şi fiind treaba lui Căncescu ţi le-au făcut cadou liberalii, aşa-i? Quod erat demonstrandum şi de data asta.
    6. Tu nu ai înţeles că visteria buierului PDLescu e goală? Gata, s-a terminat sonata, o să vezi că o să fie ca în Moromeţii: ”..hai băh, că ţi-am tăiat şi chitanţă... păi nu-ţi spusei că n-am??” Ce bani o să vină de la centrală? Care bani? Eh, şi cînd o să vezi în sfîrşit
    7. Iar pe liberali lasă-i în năpasta lor, că acum se pedepsesc singuri pentru ce au vrut să facă. M-a usturat cînd mi-a cerut Antonescu să îl votez pe Geoană, tîrziu însă am înţeles: mesajul era : ”scăpaţi ţara de mîrlan, după aia sunt şi eu prin zonă şi mai vedem ce facem”.
    8.Banc: pe un vapor, Băsescu şi Geoană. Vaporul se scufundă. Cine scapă?.... răspuns: poporul romîn.

    şi în fine, 9:
    Băi frate, lasă dracului povestea aia inventată de politicieni cu: ”răul se trage din mandatul lui Iliescu, ba al tău, obraznicule, ba al mătii!”. Oricum nimeni nu o să răspundă niciodată. Ştii, mă doare-n pulă cine e vinovat pentru starea naţiunii, am ajuns într-un punct în care nu mai e loc de analize, căci de pe marginea prăpastiei am căzut cu toţi. Definitiv şi irefutabil. Aleluia!

    aşea, vine subsemnatul cu palma metafizică şi pentru conu Vasile şi cetăţeanul Alien, doar să fac o pauză de o votcă.

    ReplyDelete
  36. Încă ceva pentru Andrei Paul:
    La anul, de ziua recoltei, te invit să mergi un ultimul sens giratoriu din Braşov, să te roteşti la nesfîrşit şi să cînţi imnul naţional!

    ReplyDelete
  37. Pentru habarnistul de Vasile Covaciu, care a votat plin de senintătate şi senilitate, ofer citat de la unul numit Ciutacu, unul mai bou ca mine, într-un mesaj adresat unui diasporist neterminat.
    Pent că are drepturi de autor pe text, vasile dragă, sugi pula lui Ciutacu:
    ”....Cat despre opinie, ea e bazata pe faptul ca, inca din antichitate, soarta cetatii era decisa de locuitorii cetatii. Cu tot respectul pentru motivele care v-au impins catre zari mai calde, momentan nu sunteti locuitor al acestei cetati. Dupa parerea mea, calitatea de locuitor se dobandeste odata cu aceea de contributor la bugetele cetatii. Din pacate pentru mine, legea spune altfel. Iar unde-i lege nu-i tocmeala. Astfel incat aveti libertatea si dreptul de a-mi decide mie soarta prin vot.”

    ...
    UPDATE: Văd că mitul prin care plecaţii, care au trimis bani rudelor, ne-au ţinut cursul valutar şi ne-au scos din foame dăinuie. Oameni buni, persoana fizică Victor Ciutacu s-a ţinut singură. Activităţile economice unde a participat au scos bilanţ pozitiv. Adica a chetuit mai puţin decât a produs. Din diferenţă au rezultat alte salarii, profit, impozite şi TVA. Deci cine pe cine a ţinut?”

    ReplyDelete
  38. Măi băjeţi şi fete, m-am încis şi nu-i bine, mi-e teamă să nu fac hepatită politică şi economică...dar zău că, privind către viitor, mă simt ca greuceanu urmărit de gheoroaia: parcă mă arde-n spate...

    Un scurt cuvînt de încheiere şi nu mai îmi pierd tipul cu subiectul ăsta pentru că sunteţi berbeci în proporţie de 50,43 %:
    Alien: ejti infantil în politică şi habar n-ai. nici măcar nu te ascunzi bine după sloganurile cu care ţi-au spălat creieri păcălici de la tembelizor. Îţi doresc sănătate şi să nu uiţi: într-o bună zi o să îţi bată la uşă viitorul ăla mic şi negru. Şi poate că nu o să mai ai douăjcinci, poate că o să ai nevastă, copii şi obligaţii, şi atunci frăţică să stai să socoteşti pe degete: cine a fost responsabil în perioada 90-94...şi cine după 2005.

    Horhhe, imaginea care a încins discuţiile mă duce cu gîndul la mesajul de întîmpinare din Infernul lui Dante Aligheri: ”Lasciante ogni speranza, voi che entrate”. Făcînd o paralelă, dar într-o perspectivă inversă, mesajul ”welcome to romania” nu e obligatoriu corect, pentru că acolo e ”exit from romania” care e în groapă. Doar moartea poate să te scape, deci ... ”lăsaţi-vă duhul, voi ce vreţi să ieşiţi”... :-)) Toate cele mai puţin rele îţi doresc!

    ReplyDelete
  39. nu ma omor eu cu comenturi, si p-aci nu ma stie mai nimeni .. ma stie horhee personal, si d-aia imi permit sa bag si eu:

    nu stiu de ce va certati atat. Rau ar fi fost si cu oprescu, si cu antonescu, si cu toti .. si cu vadim, sau becali, sau cu zana maseluta. problema e ca romanii au avut de ales din doua rele: una cunoscuta de 5 ani, si una necunoscuta. se pare ca le-a placut futaiu' de pana acum, si mai vor (cine vrea sa zica ca n-a fost futai pana acum inseamna ca are curu ciuruit la propriu)

    nu conteaza ca lucrezi la multinationala lu' peste murat, sau mai stiu eu unde .. futaiul este peste tot, in supermarketuri, la coada la facturi, la impozitele pe care le platesti, la sanatate ... sa nu deschidem subiectul de sanatate. Cei care mai aveti parinti, bunici, rugati-va sa nu ajunga la spital, pentru ca o sa trebuiasca sa va duceti sa cumparati urmatoarele: ac perfuzie, tuburi pt. perfuzie, pansamente sterile, pastile, SER FIZIOLOGIC, si in curand, pat de campanie si sac de dormit. si toti, platim fericiti asigurari de sanatate, si pula mea cate altele.

    Inchei cu un banc, de mare actualitate:
    Obama, Putin si basel (nu merita litera mare) se duc la Dumnezeu in sedinta. Fiecare are dreptul la o intrebare. Obama, fiind negru, e primu'
    - Doamne, cand o sa iasa America din criza?
    Se duce Doamne-Doamne, discuta cu 3-4 ingeri, si se intoarce:
    - In timpul mandatului tau!
    Pleaca Obama fericit. Vine randul lui Putin:
    - Doamne, cand o sa ii invingem pe americani?
    Pleaca Doamne Doamne, convoaca vreo 10 ingeri, si vine dupa 10 minute:
    - Nu in timpul mandatului tau.
    Pleaca Putin suparat, cu votca intr-o mana... Vine si base:
    -Doamne, cand o sa dispara coruptia din Romanica?
    Cheama Doamne Doamne sfinti, apostoli, arhangheli, tot tacamu' .. dupa vreo 2 ore vine si spune:
    - NU IN TIMPUL MANDATULUI MEU

    ReplyDelete
  40. BETIVANE..esti liber sa spui ce vrei aici.unde mai pui ca iti bubuie mintea si clar nu de prostie,de pus la 220 cu toate vad ca esti pus.ai o limba de 3x mai ascutita ca a mea.sper si nu aceiasi rautate.scrii corect, scrii fromos, scrii incisiv, esti coerent..si am impresia ca Ciutacu nu iti este deloc un necunoscut.
    Sa te puna dracu sa nu mai scrii pe blogu asta..ca ma faci sa organizez campanii succesive de mituire cu licori bahice albe, rosii sau incolore.ori cu spuma.toate bune man
    chiar asa..cind bagam o surubelnitza.. :D :)))))

    ReplyDelete
  41. Mai betivane ratat, ai si tu dreptate in anumite situatii, numai ca intepretezi gresit anumite chestii. Mi-e tîrşă să scriu pe blog exact si punctual ce anume si sa incerc sa explic, in buna parte pentru ca discutiile despre fotbal, politica si religie nu duc nicaieri cind ambele parti au argumente solide in favoarea a ceea ce sustin şi cred aprioric ca au dreptate. De exemplu, nu conteaza ca n-a inventat-o Niţa, conteaza ca a sustinut-o el, iar Nita a ajuns acolo fiindca reprezenta PSD-ul. Doi, cu asfaltul (si nu vorbeam de asfalt, m-am saturat de asfalt, vorbesc de patinoar, domeniu schiabil, FOTE si altele, care aduc dezvoltare unui oras si bani la buget in cele din urma): Adu-ti aminte ca legea bugetului din Romania e de cacat, ca orice alt lucru, si ca dispune 'puterea' de banii tai cum vrea ea. Pe vremea lu' PSD-u, banii din buzunarul tau mergeau preponderent in Moldova si tu nu vedeai nimic. Acuma, mai vin si prin Ardeal. Pina o fi ca banii din Brasov sa vina doar (sau in proportie mare)la Brasov mai e multa apa de curs pe Prahova. Sint de acord cu tine, numai ca tu vorbesti principial, eu vorbesc de teoria aplicata.

    Asa ca am putea scrie alte trei pagini pe blog si tot nu ne-am lamuri. Mai bine vino si tu sa stam nitel de vorba la o bere si sa ne lamurim intre noi (trei sau mai multi, daca vrea si George)

    ReplyDelete
  42. Andrei Paul: :-)
    Draghe, să ne ”lămurim” iaşte imposibil. Pentru că tu te pierzi în analiza cauzei, eu mă pierd în pestilenţialul efect...ţie îţi plac merele şi mie nu îmi plac perele...sigur, putem divaga la nesfîrşit încercînd să descoperim dacă e mai bun gemul sau ţuica....totuşi, te apreciez sincer pentru că ai o opinie corectă, iar acea opinie este: berrrrrreeeeeeeaaaaaaaa!

    Horhhe: mulţumesc pentru că m-ai înţeles. nu am nici un merit special, încerc doar să mă disociez de turmă şi fac eforturi să nu devin un sociopat :-))
    Cît despre prezenţa mea pe blog, o să îţi răspund pe limba lui Marin Sorescu:
    Dar îmi place aici.
    E cald. E frumos.
    Şi-atîta lumină
    Încît creşte iarba

    ReplyDelete
  43. wellcome e glumitza? ca rade prostii bre ...
    parca-i welcome, nu pune la suflet

    ReplyDelete
  44. Pastilele Big Breast!
    Complet naturale, aceste pastile pentru marirea sanilor pe baza de plante vor contribui la imbunatatirea treptata a marimii si formei sanilor, facandu-i mai mari si mai tonifiati, utilizand o formula care promoveaza o transformare 100% sanatoasa! www.BigBreast.ro
    Mareste-ti penisul in mod natural , Pentru mai multe detalii , intra pe www.Vimax.ro

    ReplyDelete