Tuesday, November 10, 2009

...



VOI NU VRETI SA LE DAM O MUIE ?

4 comments:

  1. Bai Nashule.... eu as inventa VOTUL CU PULI ROZ!!! Fii atent: cum ar fi in loc de cacatul ala de stampila cu "votat" sa fie o stampila falica cu tus roz? tusul obligatoriu in cabina de vot! Mecanismul e simplu: cu cat pulile roz sunt mai multe in casuta unui candidat, cu atat el ocupa o pozitie mai de cacat in topula alegeri. in felul asta dai cu pula in ei pana te plictisesti sau termini tusu' - la numarat o sa fie mai nasol... iti dai seama..sa se certe pe numarul de puli :)). Parca vad la stiri: "rezultatele partiale scrutinului ne arata ca Pulixulescu a intrunit un numar de 2354375276 puli roz, fata de contra-canditatul sau care a reusit sa stranga aproape dublu"
    Dam legatura in studio... Nashule....
    :))

    ReplyDelete
  2. :)))) ader la conceptul VOTULUI CU PULI ROZ..

    ReplyDelete
  3. Ar merge sistemul. Dar cel mai bine ar fi sa lase in cabinele de vot niste recipiente de colectare si o revista de adulti. Care politician aduna mai mult lichid seminal sa fie declarat muist castigator. :) si ramane tehnica "puli roz" pentru sexul imbietor :)))

    ReplyDelete
  4. mi-as lua si pastile sa nu mi se blegeasca ca sa apuc sa le dau muie la toti de cate 2 ori pe zi.mi-e scarba si sincer mi-e teama de ceea ce o sa induram din cauza astora care ne fut tara si vietile.mortii lor!sper sa moara in chinuri toti!

    ReplyDelete