Tuesday, October 12, 2010

Codruta














9 comments:

  1. uau, sunt traznet pozele acestea! imi place si fata, imi plac culorile, compozitiile, tot! daca ma mai uit mult la ele ma fac roscata :)
    Bravo!

    ReplyDelete
  2. Ma duce cu gandul la Mozilla Firefox :)) foarte bun tot pachetul:D

    ReplyDelete
  3. excelente toate! cele cu chitara imi plac cel mai mult

    ReplyDelete
  4. Waw! Indecent de prolific si de imaginativ! Ca si numar de fotpgrafii bune ma refer :)
    Imi plac toata , cel mai mult a doua, cred ca merita mai mult exploatata locatia. Unde gasesti fetele astea?? Eu de plictiseala m-am apucat sa ma pozez singura, altfel e scump rau:(

    ReplyDelete
  5. coane, a doua si penultima is tari de tot. cel putin pe a doua o vad printata pe canvas la format mare.

    spor in continuare!

    ReplyDelete
  6. Excelente imagini.Imi plac toate,daca conteaza umila mea parere.Felicitari,atit tie cit si modelelor....

    ReplyDelete